Nieuwsbrief

Lennard

Active member
Hey,

Gisteren hebben we, zoals de meesten vast wel hebben gemerkt, de tweede nieuwsbrief verstuurd.
Voor de leden die hem niet hebben (willen) ontvangen post ik hem hier:


Quote:
Beste leden van one2xs,

Vijftienduizend kliks sinds de oprichting en een dikke drie maanden na de laatste nieuwsbrief vonden we – jullie eigenlijk – het tijd worden voor een nieuwe nieuwsbrief.
Wat kun je in deze nieuwsbrief vinden?
Niet zo superveel. We zijn verhuisd van hoster, we geven je wat statistieken, en we hebben een mooi opdrachtje waar je wat punten mee kunt winnen.

Verhuisd
Na wat probleempjes die we ondervonden op de server van de vorige hoster (de nameservers gaven problemen), hebben we besloten one2xs.com te verhuizen naar een nieuwe server. We staan nu gehost op een mooie snelle server (Intel Xeon 2.80 GHz, 4 GB werkgeheugen en inmiddels een uptime van 184 dagen) met een aparte database-server. Jullie hebben er weinig aan; de webhosting voor de leden is niet verhuisd.
We hopen dat de downtime voorlopig voorbij is.

Statistieken
Op het forum werd gevraagd om wat statistieken.
Tsja, wat voor statistieken wil je… Er zijn inmiddels een dikke 15.000 (!) kliks gegenereerd en er zijn bijna 300 proxies gedetecteerd (helaas voor jullie
smile.gif
).Daarbij hebben we zojuist het mooie aantal van 1250+ leden bereikt en zijn er al meer dan 20.000 posts geplaatst. Gemiddeld 130 posts per gebruiker die ooit wat op het forum heeft gepost. Da’s toch aardig wat.
De loterij liep afgelopen week wel perfect; de winnaar (Superb) won afgelopen week een astronomische 49.95 punten in de loterij waarbij er maarliefst 185 loten werden verkocht.

Enquête
Om one2xs beter te kunnen afstemmen op jullie wensen en ideeën hebben we een Suggesties-forum, maar om toch nog een specifieke mening te vragen hebben we een enquête opgezet; die kun je hier vinden:
http://www.one2xs.com/enquete
Elke gebruiker die de enquête serieus en volledig vóór 1 april invult (geen grap…) maakt kans op 5 punten. Wees zo duidelijk mogelijk bij het invullen; hoe duidelijker jullie de enquêtes invullen, hoe beter we one2xs kunnen maken.

Updates
De updates. De afgelopen tijd is er heel wat veranderd aan one2xs, maar ’t meeste zijn kleine dingetjes achter de schermen (in de broncode, kleine bugjes, dingen in de admin, et cetera).
Dingen die voor jullie wel duidelijk zichtbaar zijn zijn de BlackJack en de feedback mogelijkheid.
De BlackJack kun je hier vinden.
De feedback wordt nog iets aangepast. Zo wordt het verplicht om bij elke commentaar een topic-URL in te vullen, zodat het geheel beter controleerbaar wordt. Ook kun je je eigen commentaar binnen een x-aantal dagen verwijderen, en zo veranderen er nog een paar kleine dingetjes.

Welkomstactie
De welkomstactie was, zoals jullie konden weten, verlengd tot 1 februari.
Merlin heeft die uiteindelijk gewonnen met een vijftal actieve referrals. Zijn gewonnen gratis domeinnaam heeft hij nog niet verbruikt. De tweede en (gedeelde) derde plek werden door respectievelijk Sebas (4 actieve referrals) en Timievz (3) en Marijnnn (ook 3) ingenomen.
Uiteraard kun je nog steeds referrals werven; je krijgt nog steeds 0,2 punten voor elke actieve referral.

Slot
Dat was het dan alweer; de tweede nieuwsbrief.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd een ticket aanmaken of je verhaal mailen naar [email protected].

Groeten,

one2xs.


Diepgaande discussies, zinloze reacties, bemoedigende complimenten, sterke verhalen en andere hersenspinsels kun je hier kwijt. Houd t wel enigszins ontopic, maar dat doen jullie natuurlijk altijd al, dus is overbodig om te vermelden.

Groeten,

Lennard.
 

Joeri

Active member
Leuk om te ontvangen zeker omdat ik nogal kort lid ben
clown.gif


Ik heb de enquete ingevuld en nu maar hopen dat ik ga winnen
 

Jabboheld

New member
yummie.gif
lol heb enquete ook al ingevult
wil graag die punten kan namelijk dan een website domein huren/kopen
 

Floor

Member
Ik heb de nieuwsbrief niet ontvangen, omdat ik die niet aan heb staan. Nu ik dit zie ga ik hem zeker aan zetten.

Ook leuk van de enquête, omdat ik hem niet had ontvangen wist ik ook niet dat hij er was.
Goede en duidelijke nieuwsbrief!
 

Robbert

New member
Cruwdy:
Ik heb geen nieuwsbrief gekregen
confused.gif

wel de enquete ingevuld
wink.gif


wel in je profiel aangekruist?
 

Corbin

New member
Ik had de nieuwsbrief meteen gezien. Heb ook meteen enquete ingevuld!
Iedereen kan die puntjes wel gebruiken he
 

Robbert

New member
dan komt er;
1 april! whahaha, dachten jullie nou echt dat je zomaar 5 punten krijgt?
we gaan jullie gegevens die we hiermee verzameld hebben lekker doorverkopen aan derden!
 

Ordian

New member
Lol robbert kan goed zijn.
Maar 1 april grappen moeten gehouden worden op 1 april en niet 1 maand van tevoren worden voorbereid.
Dan is er niks meer aan.
 

Robbert

New member
Ordian:
Lol robbert kan goed zijn.
Maar 1 april grappen moeten gehouden worden op 1 april en niet 1 maand van tevoren worden voorbereid.
Dan is er niks meer aan.

dat brengt ongeluk zeggen ze
schater.gif


dus misschien gaat one2xs binnenkort wel deud.
 
Bovenaan