Vaker bumpen

Hey,

Naar aanleiding van dit:

Quote:
Let op: De laatste post in dit topic was ook van jou. Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor dubbelposts. Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.

Wil ik misschien het aantal keer dat je mag bumpen veranderen in 2x, i.p.v 1x.

Jesse

Lid
Ja je kan ook
Bijvoorbeeld 1x bumpen is 24 uur 2e x is 48 uur tussentijd (vanaf je laatste post)

Marjolein

Miss Marjolein
Kun je ook een goede reden geven waarom het 2x zou mogen?
Kijk, als er geen interesse is in het topic dan is er geen interesse hoe vaak je m ook bumpt.

Jesse

Lid
Marjolein (link):
Kun je ook een goede reden geven waarom het 2x zou mogen?
Kijk, als er geen interesse is in het topic dan is er geen interesse hoe vaak je m ook bumpt.
Er reageren mensen in je topic sommige hebben belangstelling andere niet. Of mensen zijn een dag weg en hebben geen zin alles wat ze gemist hebben weer te lezen.

Kijk paypal doet het bijv altijd maar als er veel mensen een topic maken is hij binnen een dag op pagina 2

Ja idd, stel er is iemand een paar dagen weg en ik verkoop BIJV. een host. Maar die gene die net een paar dagen weg is, heeft m nodig. Dan gaan ze idd niet helemaal terug zoeken, dan kan je gewoon bumpen.

Marjolein

Miss Marjolein
ja, en daar is nu die ene bump voor maar de meeste zijn ongeduldig en bumpen voordat die 24 uur voorbij zijn. Maar goed, als meer gebruikers dit een goede suggestie vinden dan valt het te overwegen (wil niet zeggen dat het er komt hè).

Jesse

Lid
De bump knop is ook handig dan bumpen ze niet voor de 24 uur
santabaard.gif
maar die is al ooit voorgesteld.
Maar als je mag bumpen vind ik wel dat er bij de 2e bump 48 uur tussen moet zitten na je laatste bericht

@Azdinnn: wat Jesse bedoeld is dit: je plaatst een bericht, niemand reageert, 24 uur na dat bericht bump je, ook dan reageert niemand, je wacht 48 na de eerste bump en bump je pas voor de 2e keer

Sjoerd

Lid
Rubdos (link):
Vind ik goed idee, 2e maal na 48 uur en 3e maal na 72 uur, 4e maal na 144 uur
Van mij een JA
wink.gif
shiny.gif

ze gaan het natuurlijk niet toestaan dat je een topic uiteindelijk 5x gaat bumpen..

Sjoerd

Lid
Rickdb (link):
Ja, mee eens.
Waarom? Als je op vakantie gaat bijv.
..
Hallo iedereen ik verkoop aardappelen..

24 uur later: nog niet verkocht
48 uur daarna: ik ga op vakantie.

lijkt me niet echt een geweldige reden om te bumpen ofzo

Bovenaan