ruilbank

Freestyle

New member
dat je bij de ruilbank ook je domein, host, vps kan zetten. en dat mensen hem dan gewoon kunnen kopen.
je zet hem dan niet voor 1 specefiek persoon neer.
maar voor iedereen. die komt dan gewoon in een lijst te staan en iedereen kan dan gewoon kijken.
 

Moreentje

New member
kost teveel moeite want je kan net zo goed forum starten want bij alles wat je koopt of verkoopt moet dit dus waarom een uitzondering maken?
 

Freestyle

New member
daar heb je wel gelijk in. heb ik eingelijk niet over nagedacht.
maar het voordeel van mijn idee is.
je hoeft niet helemaal naar het forum en als iemand hem dan koopt moet je meer acties ondernemen dan dat je het via mijn idee doet.
dan hoef je je domein/host/vps maar 1x neer te zetten voor x bedrag. en als je hem wilt kopen koop je hem
wink.gif
 

Willem

Active member
het is wel handig ja als er een hele lijst komt met aangeboden producten, dat je zelf kunt instellen of je aanbod openbaar voor iedereen is of privé naar een specifieke persoon. en dat je dan kunt sorteren op geldig tot, prijs enzovoorts.

bedoel je zoiets?
 

Azdin

New member
Wiitse (link):
Daarvoor is het aanbiedingen forum.

Ja precies? Maarja je bedoelt zoiets like Habbo zon marktplaats ofzo?
 

Kenzo

New member
ik vindt het wel een goed idee, want dan is er ook geen oplichterij meer omdat alles via het systeem gebeurt en zo verminderen we het scam-gehalte op one2.
 

Freestyle

New member
ja
yummie.gif

alleen met scripts etc, maar daar kan je het handelen gedeelte voor gebruiken. en daar moet je dan zelf maar op letten
wink.gif


en dan kan het ook een idee zijn dat je adverteerders te goed kan verkopen voor punten
yummie.gif
 

Jurgen

Active member
Wel een leuk idee, alles in één overzicht. De overige producten kun je altijd nog via het forum verkopen.
biggrin.gif
 

Daiman

New member
ja dat is best handig
dan kan je iets er op zetten en als iemand het ziet en het koopt dat het verkocht is dus gelijk binnen
hierdoor zal ik het dan wel gaan gebruiken want je ontvangt het product of punten direct en hoeft dan niet te wachten
 

Willem

Active member
ja inderdaad daiman, dan hoef je nog niet eens 1 pb te sturen, en het gaat gewoon makkelijk en snel.
 

Christopher

New member
dan heeft het forum geen nut meer.
Niet handig, moeite en one2xs is een gratis hosting en domein website geen bank
emo.gif


Is al uitgevoerd,
En nu begrijp ik het suggestie wat beter.
emo.gif
 
Bovenaan