Online leden bugje

BasDev

Active member
Maahj
biggrin.gif

Ik zag dit net
emo.gif


Quote:
Er zijn 46 bezoekers online, waarvan 55 ingelogd.


huh wtf
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Er zijn 52 bezoekers online, waarvan 62 ingelogd.
En er zijn er maar 38 ingelogd.. Ik denk dat Lennard beter moet leren tellen.
Er zijn 12 gasten en 2 bots. Waarschijnlijk doet Lennard nu iets van ingelogd=online+gasten-bots ?

edit: toch niet.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
die ingelogde leden klopt niks van. ik weet niet wat er geteld wordt maar alleen de bezoekersaantallen kloppen (dit is het totaal van online leden +gasten) dus dat record van 71 klopte denk ik ookal niet
yummie.gif
 

Luukvdo

New member
Marjolein (link):
die ingelogde leden klopt niks van. ik weet niet wat er geteld wordt maar alleen de bezoekersaantallen kloppen (dit is het totaal van online leden +gasten) dus dat record van 71 klopte denk ik ookal niet
yummie.gif


Het record klopt volgens mij wel gewoon. Het probleem is naar mijn idee dat er op de online pagina niet iedereen die online is wordt opgehaald
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):

Marjolein (link):
die ingelogde leden klopt niks van. ik weet niet wat er geteld wordt maar alleen de bezoekersaantallen kloppen (dit is het totaal van online leden +gasten) dus dat record van 71 klopte denk ik ookal niet
yummie.gif


Het record klopt volgens mij wel gewoon. Het probleem is naar mijn idee dat er op de online pagina niet iedereen die online is wordt opgehaald

Ja, op de forum index staan veel meer leden dan op de onlinelijst...

edit: Soufian bijvoorbeeld, die was 6 seconden geleden online volgens zijn profiel, maar staat niet op de lijst..
 

Lennard

Active member
De forumindex klopt als het goed is wel gewoon, de online-pagina is raar omdat die met een duplicaat-tabel werkt (iedereen die op one2xs aanwezig is komt in een speciale tabel en daaruit worden de aantallen berekend), en de forumindex werkt gewoon met de ledentabel (iedereen die na ... aanwezig was en niet op uitloggen heeft gedrukt is online).
Het record wordt gebaseerd op de forumindex, dus als het goed is kloppen die wel gewoon, maar de onlinepagina klopt niets meer van inderdaad.
 

Ordian

New member
Lennard weet wel hoe hij het moet maken, er is simpel weg vaker niet genoeg tijd voor.
Zoals hij heel vaak al heeft gezegt:
Lennard:
Het kost een hoop tijd om hem te perfectioneren terwijl dat relatief weinig extra nut met zich meebrengt, en omdat andere opties nuttiger en handiger zijn gaan die voor.
 
Bovenaan