Kladblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wereldhotel

New member
Kan er geen soort Notitie Pagina komen? Als je wat invoert en op saved drukt dat het saved? En dat jij dat alleen kunt zien? Ik kan namelijk wel alles wat ik moet onthouden voor one2xs wel op papiertjes schrijven maar dat verlies ik altijd.
 

Alemaalte

New member
Heb het ook al een paar keer gehad van ***** nu moet ik dat gaan onthouden. Maar ik denk niet dat one2xs daar echt voor bedoeld is.
 

Robbert

New member
Dat bestaat al!

Dat gaat alsvolgt:
Start (in Windows Vista/7 het Windows logo) -> Alle programmas -> Bureau-accesoires -> Kladblok

Er start nu een zeer mooi vooruitstrevend Windows programma op, je kunt daar al je onzin/tekst kwijt!

Als je hem wilt opslaan zie je bovenin dat opgestarte schem een menubalk staan, dan doe je:
Bestand -> opslaan als -> en dan sla je hem op je bureaublad op onder de naam one2xs.txt
Zo vergeet je nooit meer iets!

Zo is er voor de Mac gebruikers vast wel iets als iKladblok
emo.gif


Voor de Windows 7 (/Windows Vista?) gebruikers kun je ook nog het programma Plaknotities gebruiken.



Ofterwijl;
Dit is gewoon onzin, je besturingssysteem bied meerdere mogelijkheden om deze onzin op te slaan, hier hoeft one2xs zich niet druk over te maken.
EN dit is al eerder voorgestelt.

Mensen, leer eens zoeken!
http://www.one2xs.com/forum/zoek
 
G

Guest

Guest
Alemaalte (link):
En als je ubuntu gebruikt?
hypocrite.gif


Dan open je een nieuw openoffice document voor tekstverwerking typ je het daar in en klik je op opslaan
emo.gif
 

Wiitse

New member
Ik gebruik Ubuntu en ik doe dit altijd:
Rechter muisknop op bureaublad
Nieuw document
Leeg bestand
Naam is: dinges.txt (bijvoorbeeld)
Dubbele klik erop en je bent er. (Automatisch met gedit)

Dit duurt niet eens een halve minuut dus het is niet moeilijk doen.
 
G

Guest

Guest
gedit is toch ook php editor voor ubuntu ofzo?

Ik heb ook ubuntu op me pc maar doe ik nooit wat mee
emo.gif
 

Wiitse

New member
Xjessex (link):
gedit is toch ook php editor voor ubuntu ofzo?

Ik heb ook ubuntu op me pc maar doe ik nooit wat mee
emo.gif



Jep, dat ook. Hij geeft die leuke kleurtjes aan bij html, php, css, java, enzovoort. Alles!
 

Alemaalte

New member
Wiitse (link):
Ik gebruik Ubuntu en ik doe dit altijd:
Rechter muisknop op bureaublad
Nieuw document
Leeg bestand
Naam is: dinges.txt (bijvoorbeeld)
Dubbele klik erop en je bent er. (Automatisch met gedit)

Dit duurt niet eens een halve minuut dus het is niet moeilijk doen.


Ubuntu server heeft geen bureaublad.
Maar dit heeft inderdaad voor one2xs geen toegevoegde waarde.
 

Robbert

New member
Mensen, in plaats van dat jullie een discussie gaan houden over welke kladblok je nou wel of niet op een OS kan gebruiken, discussieer over het idee, en niet over mijn voorbeeld om aan te tonen dat dit idee gewoon onzin is.

Ik word er een beetje moet van dat in elk topic direct offtopic gegaan moet worden op iets wat genoemd word maar niet van wezelijk belang is in het topic.


En dat Luuk hierin mee gaat valt me tegen van hem, ookal geeft hij antwoord op een vraag, die vraag hoort hier gewoon niet thuis in dit topic.

En ja; ik maak me hier een beetje boos over.

-edit-
Wat Luuk (als het aan mij ligt) wel had moeten doen; die offtopic shit verwijderen.

-nog een edit-
Dit is natuurlijk niet om Luuk een beetje te bashen, ik weet dat hij ook gewoon zijn best hier doet.
De andere modjes hebben verder ook niet ingegrepen, maar toch denk ik er zo over; er had anders gereageert moeten worden door de modjes.
 

Alemaalte

New member
Idee komt er niet, dat weet iedereen dus is er geen reden ontopic te blijven. Daarbij was het redelijk ontopic sinds ze een manier gaven waarop dit al kon.
 

Wiitse

New member
Alemaalte (link):

Wiitse (link):
Ik gebruik Ubuntu en ik doe dit altijd:
Rechter muisknop op bureaublad
Nieuw document
Leeg bestand
Naam is: dinges.txt (bijvoorbeeld)
Dubbele klik erop en je bent er. (Automatisch met gedit)

Dit duurt niet eens een halve minuut dus het is niet moeilijk doen.


Ubuntu server heeft geen bureaublad.
Maar dit heeft inderdaad voor one2xs geen toegevoegde waarde.



Had ik het over Ubuntu server? Ik gebruik gewoon Ubuntu. Waarom zou ik in vrede´s naam Ubuntu server op mijn pc zetten?
emo.gif
 

Azdin

New member
Robbert (link):
Dat bestaat al!

Dat gaat alsvolgt:
Start (in Windows Vista/7 het Windows logo) -> Alle programmas -> Bureau-accesoires -> Kladblok

Er start nu een zeer mooi vooruitstrevend Windows programma op, je kunt daar al je onzin/tekst kwijt!

Als je hem wilt opslaan zie je bovenin dat opgestarte schem een menubalk staan, dan doe je:
Bestand -> opslaan als -> en dan sla je hem op je bureaublad op onder de naam one2xs.txt
Zo vergeet je nooit meer iets!

Zo is er voor de Mac gebruikers vast wel iets als iKladblok
emo.gif


Voor de Windows 7 (/Windows Vista?) gebruikers kun je ook nog het programma Plaknotities gebruiken.



Ofterwijl;
Dit is gewoon onzin, je besturingssysteem bied meerdere mogelijkheden om deze onzin op te slaan, hier hoeft one2xs zich niet druk over te maken.
EN dit is al eerder voorgestelt.

Mensen, leer eens zoeken!
http://www.one2xs.com/forum/zoek
Wow!
Of je pakt gewoon een papiertje en een pen en schrijft daar alles op!
Geen last van besturingssystemen!
 

Anne

Anne
@ Azdinnn; heb je de startpost doorgelezen? Daar wordt gezegd dat hij de briefjes dan verliest.
yummie.gif


Mij lijkt het overbodig, je kunt eventueel ook nog iets in je onderschrift zetten, als je niet wil dat iemand het leest maak je het gewoon wit, klein en een streep erdoor, dan gaan niet veel mensen het lezen denk ik.
 

Alemaalte

New member
Wiitse (link):

Alemaalte (link):

Wiitse (link):
Ik gebruik Ubuntu en ik doe dit altijd:
Rechter muisknop op bureaublad
Nieuw document
Leeg bestand
Naam is: dinges.txt (bijvoorbeeld)
Dubbele klik erop en je bent er. (Automatisch met gedit)

Dit duurt niet eens een halve minuut dus het is niet moeilijk doen.


Ubuntu server heeft geen bureaublad.
Maar dit heeft inderdaad voor one2xs geen toegevoegde waarde.



Had ik het over Ubuntu server? Ik gebruik gewoon Ubuntu. Waarom zou ik in vrede´s naam Ubuntu server op mijn pc zetten?
emo.gif




Nee maar ik wel.
shiny.gif


Wordt het geen tijd voor een slotje ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan