Met one2xs knallend het jaar uit! (NB #12)

O

One2xs

Guest
Met one2xs knallend het jaar uit!


Sinterklaas gaat weg, de kerstman komt binnen. En zo is het bijna ook met het jaar: 2010 gaat weg, 2011 komt binnen. Ja, volgend jaar krijg je pas weer de volgende nieuwsbrief. Jammer he? Maar gelukkig voor jullie is dat nog maar iets meer dan een week bij ons vandaan!
pompom.gif

En daarom is het tijd om jullie – nu het nog nét kan – prettige kerstdagen te wensen
kerst.gif
en natuurlijk een goed 2011! Dat jullie nog veeele jaren lid mogen blijven op one2xs.

Omdat we het natuurlijk niet kunnen maken om zonder cadeautjes het jaar uit te gaan, hebben we voor jullie nog een laatste, grote actie opgezet: de Nieuwjaarsloterij. Wat die actie precies inhoudt en wat je allemaal hoe weinig je hoeft te doen, dát en meer lees je in deze laatste nieuwsbrief van 2010. Nieuwsbrief nummer twaalf alweer.

VPS vergoeding
Omdat er de laatste tijd wat problemen waren met VPS server 3, krijgt iedereen op die server (dus niet iedereen met een VPS, maar alleen op VPS server 3!!!) daar een vergoeding voor: iedereen met een VPS op server 3 krijgt zijn of haar VPS een maand extra. Helemaal gratis. Als het IP van je VPS begint met 89.188.9. dan sta je op VPS server 3. Je hoeft er verder niks voor te doen, je moet alleen even wachten tot we het bijgeschreven hebben.
smile.gif

Natuurlijk heb je daar pas wat aan als de server weer goed is. Op dit moment is hij stabiel en zijn er een paar dagen geen problemen meer mee geweest, maar om toch zeker te weten dat alles goed is gaat de hoster z.s.m. naar de server toe, naar verwachting is dat begin volgende week. Als alles is verholpen dan wordt je extra maand bijgeschreven.
Als je VPS verlopen is voordat de server gerepareerd is krijg je uiteraard alsnog een maand gratis een VPS, je hoort daar waarschijnlijk in de loop van komende week meer over.

Nieuwjaarsloterij
Je hebt het wel gemerkt, geen kerstcadeautje van ons dit jaar, sorry daarvoor. Om de pijn toch iets te verzachten hebben we besloten een nieuwjaarstrekking te houden. Een loterij, alleen dan eentje waar je gratis aan mee kan doen. Is dat niet de beste vorm van een loterij?
Als je mee wilt doen, en ik zou niet weten waarom je niet mee wil doen, dan klik je op de link die samen met de prijzen op deze pagina staat. Je staat dan ingeschreven voor de loterij, en als je gewonnen hebt krijg je een bericht op 1 of 2 januari dat je gewonnen hebt. Ideaal of niet?

Andere prijsvragen
Een aantal actieve leden heeft trouwens zelf een prijsvraag of wedstrijd opgezet, er zitten hele leuke en soms ook hele makkelijke bij, waarbij je leuk en snel punten kunt verdienen. Zo kon je een mooie kerstkaart maken, een simpele rebus oplossen en raden hoe iemand heet. Natuurlijk zijn er ook nog gewone loterijen waarbij je snel punten kunt verdienen, en als je goed bent in layouts maken dan kun je daar ook zeker wat mee verdienen. Soms zijn er wedstrijden voor en als je dat niks vindt dan kun je natuurlijk zelf je eigen layout verkopen. Het volledige overzicht met prijsvragen en wedstrijden vind je in dit topicoverzicht.

Dus nogmaals, allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!
pompom.gif
En onthoud maar: zonder one2xs is kerst mis, met ons is kerst feest.
kerst.gif
(
emo.gif
)
 

Ralphh

Active member
Hartelijk dank en wat hebben jullie er weer een mooi jaar hier op one2xs kunnen maken!
biggrin.gif

Ik wens ook iedereen een spetterend 2011 toe!
 

Jesse

New member
Ja hoor daar is hij dan nieuwsbrief 12 in de 12e maand van het jaar, en zoals we van jullie kunnen verwachten weer mooi uitgewerkt
pompom.gif

Fijne kerstdagen iedereen!
 

Marvinn

Active member
Ik had mij vps rond vorige maand toen viel hij ook steeds uit. Krijg ik dan ook een vergoeding?

Hoeft niet persee het is maar een vraagje

Btw Fijne kerst allemaal!
 

Wiitse

New member
Dat van die vpsen op server 3. Dat noem ik nou service!
biggrin.gif
(Helaas heb ik geen vps op server 3.
sadley.gif
yummie.gif
)
 
Bovenaan