direct admin werkt traag :x

Habgallery

New member
Hallo ,

me direct admin werkt traag
kweet ni waarom er zitten ni veel bestanden ofzo
confused.gif

Marjolein

Miss Marjolein
server 2 zeker?
er zijn geloof ik weer problemen met deze server dus even afwachten wanneer dit opgelost is.

Bengt

New member
is er ook een mogelijkheid om tegen een vergoeding de server over te plaatsen naar server 1? Want zo kan ik geen website draaien, als elke avond de server eruit ligt..

Lennard

Active member
Ik snap dat het frustrerend is, maar overdrijven is ook een kunst. Hij heeft nog nooit problemen gehad, je zult bij elke hoster wel eens problemen hebben.

Server wordt nu gereboot en de hoster kijkt er weer naar als hij thuis is.

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Ik snap dat het frustrerend is, maar overdrijven is ook een kunst. Hij heeft nog nooit problemen gehad, je zult bij elke hoster wel eens problemen hebben.

Server wordt nu gereboot en de hoster kijkt er weer naar als hij thuis is.
Hij zou er gisteravond ook al naar kijken dacht ik..

Bengt

New member
Ja, maar ik betaal hiervoor. En dit is nu al een week aan de gang?
Je kunt toch geen website draaien op een betaalde host die er elke avond uitligt? Ik overdrijf totaal niet als ik zeg dat het gewoon hoogstens irritant is. We lopen gewoon bezoekers mis zo.

-Bengt

EDIT: jawel hoor, de server ligt er weer uit. Weer een hele avond geen bezoekers.

Luukvdo

New member
Ik weet niet wat voor pakket je hebt maar als je een medium pakket hebt dat 15 punten kost (15-20 euro) voor een heel jaar vind ik dat je niet moet zeuren als de server er af en toe af ligt. Dit is namelijk echt geen geld voor hosting

Bengt

New member
Dan moeten jullie niet van die hosts aanbieden? Een betaalde host hoort gewoon goede kwaliteit te leveren? of begrijp ik het verkeerd?

Dat is hetzelfde als dat je zegt: Meneer de trein is weer eens uitgevallen! en dan zegt de man: Ja, maar jij hebt ook een kortingskaart, dus dan moet je niet zeuren.

-Bengt

Marvinn

Active member
Bengt (link):
Dan moeten jullie niet van die hosts aanbieden? Een betaalde host hoort gewoon goede kwaliteit te leveren? of begrijp ik het verkeerd?

Dat is hetzelfde als dat je zegt: Meneer de trein is weer eens uitgevallen! en dan zegt de man: Ja, maar jij hebt ook een kortingskaart, dus dan moet je niet zeuren.

-Bengt

Stap dan over naar een andere host
smile.gif

Luukvdo

New member
Bengt (link):

-Bengt

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het kan gebeuren dat de server het soms niet doet. Dat dit nu steeds achter elkaar gebeurd is erg vervelend maar erg lijkt gewoon een rotte appel actief te zijn die dit veroorzaakt. Voordat die gevonden is kan dit blijven voortkomen.
Overigens: volledig betaald is het niet, je kan namelijk door advertenties te doen gratis aan je host komen

Sjoerd

Active member
Bengt (link):

-Bengt
Oke, dus jij denkt dat ze hier verwachten dat iemand een server probeert te molesteren en dat dat ding steeds herstart moet worden..

Bovenaan