Post vóór edit kunnen zien.

Semmiiee

New member
Hey,

Vaak heb je mensen die doen een post.
En dan 2-3 seconden ernaar editten ze ze snel en doen ze: laat maar. o.i.d.

En dan wil ik wel zien wat ze als orgineel hadden geschreven, want het kan zijn dat ze bv: lala schrijven en dan snel editten en "Laat maar" schrijven, voor geen procentjes en wel extra post.
emo.gif


En dan heb je mensen ook nog die bv als ze hun ding hebben verkocht ofzo gewoon titel als: slotje doen en tekst in topic als: Verkocht. o.i.d.

Dan wil ik weten wat ze verkoopte, etc! Want toen ik dat 1x kreeg kreeg ik ook 3 pms van: Wat stond er? of Wat verkooptje je?

Dus ik vind dat je post kunt zien voor de edit.

- Semmiiee
 

Semmiiee

New member
Skytop (link):
Tegen,

Stel voor het was gewoon echt een foutje,
Moet heel one2xs dat dan kunnen zien?


Maar het staat er gewoon zoals het was.
Maar dan is het handig om te weten als je echt spamde, of gewoon typfoutje o.i.d...

Zo gaat er ook minder spam komen (hopelijk)
smile.gif
.
 

Alemaalte

New member
De mods kunnen het al zien dus je moet gewoon minder nieuwsgierig zijn en je meer met je eigen zaken bemoeien!
 

Semmiiee

New member
Alemaalte (link):
De mods kunnen het al zien dus je moet gewoon minder nieuwsgierig zijn en je meer met je eigen zaken bemoeien!


Hoe kon ik dat nou weten.
En als iemand "laat maar" zegt. En een mod ziet ook niet alles,
zou het nog steeds handig zijn als het spam was of niet.
(zodat wij kunnen reporten.)
 

Skytop

New member
Alemaalte (link):
De mods kunnen het al zien dus je moet gewoon minder nieuwsgierig zijn en je meer met je eigen zaken bemoeien!


Nog een reden waarom het niet gebeuren moet!,
Ik zeg NIET DOEN!
 

Semmiiee

New member
Skytop (link):

Alemaalte (link):
De mods kunnen het al zien dus je moet gewoon minder nieuwsgierig zijn en je meer met je eigen zaken bemoeien!


Nog een reden waarom het niet gebeuren moet!,
Ik zeg NIET DOEN!



Het is een kleine moeite.
En zo kunnen we de mods ook helpen.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik plaats me config.php want er zit een fout in...
OEPS! wachtwoord staat erin..
efe wijzigen

1 minuut later:

Semmiiee bekijkt me topic en drukt op Orginele post bekijken

Nog 1 minuut later:

Site gehackt


Snap je wat ik hiermee bedoel?
emo.gif
 

Semmiiee

New member
Nielsie (link):
Ik plaats me config.php want er zit een fout in...
OEPS! wachtwoord staat erin..
efe wijzigen

1 minuut later:

Semmiiee bekijkt me topic en drukt op Orginele post bekijken

Nog 1 minuut later:

Site gehackt


Snap je wat ik hiermee bedoel?
emo.gif



Ow ja...
Had ik nog niet eens aan gedacht.
 

Floris

New member
Misschien kunnen we er een regel van maken?
Dat kost minder moeite en is er nagedacht over het probleem van Nielsie.


Quote:
Tegen,

Stel voor het was gewoon echt een foutje,
Moet heel one2xs dat dan kunnen zien?


Dat is een extra reden! Zo moedig je de mensen aan om eerst de regels goed door te lezen en beter op te letten!
 

Sjoerd

Active member
Semmiiee (link):

Alemaalte (link):
De mods kunnen het al zien dus je moet gewoon minder nieuwsgierig zijn en je meer met je eigen zaken bemoeien!


Hoe kon ik dat nou weten.
En als iemand "laat maar" zegt. En een mod ziet ook niet alles,
zou het nog steeds handig zijn als het spam was of niet.
(zodat wij kunnen reporten.)



je moet posts met Laat maar erin gewoon reporten, al stond er eerst iets anders of niet. Het voegt gewoon niets meer toe aan een topic.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Inderdaad. Als posts geen inhoud (meer) hebben verwijderen wij deze gewoon. En zoals gezegt kunnen wij in het ergste geval je oude post nog lezen mocht dat nodig zijn, dus als er iemand met de dood bedreigt zou worden en je report dat, en er staat opeens "laat maar" dan zijn wij wel slim genoeg om de post-geschiedenis nog even door te lezen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Floris (link):
Maar ik erger me nogal aan mensen die laat maar neer zetten. Maar zou wel aan mij liggen.


Zoals gezegd report je deze mensen dan. Als ze dit vaker doen dan zullen wij hier wel tegen optreden
wink.gif
 
G

Guest

Guest
Rik (link):

Floris (link):
Maar ik erger me nogal aan mensen die laat maar neer zetten. Maar zou wel aan mij liggen.


Zoals gezegd report je deze mensen dan. Als ze dit vaker doen dan zullen wij hier wel tegen optreden
wink.gif




Dat kunnen jullie niet maken!
Sirieus, ieder mens vergist zich, niet 1x maar veel vaker. Beetje sneu dan als je er tegen optreed.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Basaapjes (link):

Rik (link):

Floris (link):
Maar ik erger me nogal aan mensen die laat maar neer zetten. Maar zou wel aan mij liggen.


Zoals gezegd report je deze mensen dan. Als ze dit vaker doen dan zullen wij hier wel tegen optreden
wink.gif




Dat kunnen jullie niet maken!
Sirieus, ieder mens vergist zich, niet 1x maar veel vaker. Beetje sneu dan als je er tegen optreed.


we treden alleen op tegen gebruikers die hier misbruik van maken, dus bv eerst een bod uitbrengen en dan een tijdje later terug trekken. Als je foutjes in je bericht verbeterd dan geven we hier uiteraard niks voor
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Marjolein (link):

Basaapjes (link):

Rik (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Floris (link):
Maar ik erger me nogal aan mensen die laat maar neer zetten. Maar zou wel aan mij liggen.






Zoals gezegd report je deze mensen dan. Als ze dit vaker doen dan zullen wij hier wel tegen optreden
wink.gif




Dat kunnen jullie niet maken!
Sirieus, ieder mens vergist zich, niet 1x maar veel vaker. Beetje sneu dan als je er tegen optreed.


we treden alleen op tegen gebruikers die hier misbruik van maken, dus bv eerst een bod uitbrengen en dan een tijdje later terug trekken. Als je foutjes in je bericht verbeterd dan geven we hier uiteraard niks voor
smile.gif




DIe persoon ken ik wel, maar er is nooit iets mee gedaan
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Basaapjes (link):

Marjolein (link):

Basaapjes (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Rik (link):

Floris (link):
Maar ik erger me nogal aan mensen die laat maar neer zetten. Maar zou wel aan mij liggen.


Zoals gezegd report je deze mensen dan. Als ze dit vaker doen dan zullen wij hier wel tegen optreden
wink.gif








Dat kunnen jullie niet maken!
Sirieus, ieder mens vergist zich, niet 1x maar veel vaker. Beetje sneu dan als je er tegen optreed.


we treden alleen op tegen gebruikers die hier misbruik van maken, dus bv eerst een bod uitbrengen en dan een tijdje later terug trekken. Als je foutjes in je bericht verbeterd dan geven we hier uiteraard niks voor
smile.gif




DIe persoon ken ik wel, maar er is nooit iets mee gedaan
emo.gif




Hoe weet je dat als je geen PBs van andere mensen kan lezen? Buiten dat hebben we nieuwe veilingregels opgesteld. Er wordt dus zeker wel wat mee gedaan.
 

Remonb

New member
Nielsie (link):
Ik plaats me config.php want er zit een fout in...
OEPS! wachtwoord staat erin..
efe wijzigen

1 minuut later:

Semmiiee bekijkt me topic en drukt op Orginele post bekijken

Nog 1 minuut later:

Site gehackt


Snap je wat ik hiermee bedoel?
emo.gif



ik vind dit de beste reden tot nu toe, hoeveel mensen is dit wel eens overkomen? mij al 2 keer, echter was ik snel genoeg met editten. oftoewel, gewoon zo laten als het nu is
 
Bovenaan