One2xs werkt niet in Google Chrome...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Videotube

New member
Ja, volgens mij ligt het aan de CSS want ik zie geen layout alleen text en de logo.
Screen komt zo.

//EDIT: hier is screen:

1304215523-930.png
 

Rohimma

New member
bij mij werkt hij wel gewoon.. en ik heb google chrome (mischien ff opnieuw installeren?)
 

Videotube

New member
Rohimma (link):
bij mij werkt hij wel gewoon.. en ik heb google chrome (mischien ff opnieuw installeren?)


Ik heb opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij goed, misschien was niet alles goed geïnstalleerd.
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Dat ligt dan aan je browser want bij mij werkt One2xs wel gewoon in Chrome


Dan ligt het toch juist niet aan je browser, maar aan iets anders? Want hier doet hij het wel in Google Chrome...
 

Freestyle

New member
Sjoerd (link):

Luukvdo (link):
Dat ligt dan aan je browser want bij mij werkt One2xs wel gewoon in Chrome


Dan ligt het toch juist niet aan je browser, maar aan iets anders? Want hier doet hij het wel in Google Chrome...


Het licht dan juist aan zijn browser. omdat andere hem op de zelfde browser wel zien.
Dan is hij fout geinstalleerd oid.
 

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):

Sjoerd (link):

Luukvdo (link):
Dat ligt dan aan je browser want bij mij werkt One2xs wel gewoon in Chrome


Dan ligt het toch juist niet aan je browser, maar aan iets anders? Want hier doet hij het wel in Google Chrome...


Het licht dan juist aan zijn browser. omdat andere hem op de zelfde browser wel zien.
Dan is hij fout geinstalleerd oid.



misschien ligt het wel aan zijn internetverbinding. ?
kan hij niet gewoon even ctrl + F5 doen?
 

Erwinn

New member
Videotube (link):

Rohimma (link):
bij mij werkt hij wel gewoon.. en ik heb google chrome (mischien ff opnieuw installeren?)


Ik heb opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij goed, misschien was niet alles goed geïnstalleerd.



Aangezien de TS aangeeft dat alles goed functioneert, kan hier net zo goed een slotje op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan