Onder de nul kunnen zitten met punten

Brick

Member
//Domme suggestie idd.... Was destijds heel wat jonger dan nu
bloos.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Geef me maar een frikandel kroket is vies :l

Nee dit idee failt:

Je koopt iets, Staat onder de nul, Komt NOOIT meer bek

O2xs heeft verlies
 

Brick

Member
Nielsie (link):
Geef me maar een frikandel kroket is vies :l

Nee dit idee failt:

Je koopt iets, Staat onder de nul, Komt NOOIT meer bek

O2xs heeft verlies


Dat is dan wel weer waar.......
Maar dan kan het toch zijn, dat je minimaal zolang lid moet zijn, en zoveel punten hebben gehad?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ricksserver (link):

Nielsie (link):
Geef me maar een frikandel kroket is vies :l

Nee dit idee failt:

Je koopt iets, Staat onder de nul, Komt NOOIT meer bek

O2xs heeft verlies


Dat is dan wel weer waar.......
Maar dan kan het toch zijn, dat je minimaal zolang lid moet zijn, en zoveel punten hebben gehad?



Dan kan je het alsnog doen

Dit is volgens mij al een x voorgesteld
 

Sjoerd

Active member
Dan kun je er evengoed gewoon mee van door gaan. Stel dat 1000 leden dat gaan doen, dan kunnen er toch al 1000 punten kwijt zijn..
 

Patricka

New member
Kay (link):
Of niet, one2xs kan de host schorsen als er byv na 1 week nog niets is.


Maar dan heeft one2xs er nog kosten aan gehad...

Slecht idee, kan je misbruik van maken. En one2xs failliet maken
emo.gif
 

Caner

Held
Of als je een vaste klant bent. Bijvoorbeeld als je meer dan 10 domeinen hebt besteld, dan krijg je de mogelijkheid om onder 0 punten te zitten.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Max (link):
Of als je een vaste klant bent. Bijvoorbeeld als je meer dan 10 domeinen hebt besteld, dan krijg je de mogelijkheid om onder 0 punten te zitten.


Nee bijna niemand heeft 10 domeinen
emo.gif
 

Venzio

New member
Gewoon niet, je kunt ook niet eerst een hamburger krijgen voordat je die euro hebt betaald.
 

Marjolein

Miss Marjolein
gewoon helemaal niet, ik ben vaste klant maar ik heb echt geen 10 domeinen, zou niet weten wat ik ermee moet
yummie.gif


Maar onder de 0 zitten is gewoon geen optie, je zal gerust gebruikers hebben die het netjes compenseren, maar er zijn er ook genoeg die je daarna nooit meer ziet. Hoe moet one2xs dan die punten terug zien te krijgen?

Als je zo graag een domein of host wil dan moet je gewoon meer geduld hebben en even doorsparen, als je naar de winkel gaat krijg je ook niet iets mee ter waarde van 10 euro als je maar 8 euro op zak heb.
 

Caner

Held
Ik heb absoluut niet gezegd dat je 10 domeinen tegelijkertijd moet bezitten. Wat ik bedoelde is dat je in totaal (sinds dat je lid bent) 10 domeinen oid hebt besteld.
wink.gif
 

Luukvdo

New member
Dat is alsnog een slechte regel. Ook al heb je nog zoveel besteld, dat wil niet zeggen dat je niet ineens weg kan gaan terwijl je nog schulden hebt
 

Videotube

New member
Dit idee is gewoon slechter dan slecht, ookal kun je max. -1 punten zitten, er blijven altijd nog duizende mensen die dat nooit terug betalen.
 

Christopher

New member
Het kan ook zijn dat als iemand je leent, dat je dan in de -[Punten] bent.
Dat je bijvoorbeeld Jan 10 punt geef en dat hij dan krijgt 0 punten, daarna wanneeer hij ze dan in een domein en een host zet -10 punten staat.

Naja idee klopt niet helemaal maar zoiets breng ik het in de ideeën.
 

Freestyle

New member
Christopher (link):
Het kan ook zijn dat als iemand je leent, dat je dan in de -[Punten] bent.
Dat je bijvoorbeeld Jan 10 punt geef en dat hij dan krijgt 0 punten, daarna wanneeer hij ze dan in een domein en een host zet -10 punten staat.

Naja idee klopt niet helemaal maar zoiets breng ik het in de ideeën.

Dan nog verliest one2xs daar aan. Want de genen die het ontvangt. Koopt domein oid er van.
En de genen die het heeft gegeven. Die komt nooit meer terug. Dus heb heeft one2xs 10pt verlies
 
Bovenaan