Beste post!

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Bij sommige topics heb je gewoon een letterlijke vraag

En dan worden er allemaal verschillende antwoorden gegeven

Nu mijn suggestie:
Een beste post.

Wat bedoel ik?
Nou Dan heb je dus een topic met een vraag
en de beste post (dus antwoord van de vraag) valt extra op
Hoe laat ik aan jullie over en hoe dit word bepaalt ook
emo.gif
 

Antonn

New member
Zie je wel vaker op andere forums, zo bovenaan. Handig in webwereld, voor mensen met hetzelfde idee. Ook goed voor SEO bezoekers lijkt me.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Ja opzich een leuk idee, maar wie beoordeelt of een post de beste is?


Stemmmuuhhhh

En vriendjes politiek.


Wat je kan doen is dat je bijvoorbeeld 20 Posts en 1 maand actief moet zijn. Kan je ook combineren dat je zelf eerst 5 stemmen gehad moet hebben ofzo.
 

Freestyle

New member
Heb nee gestemt.

@lennard: Als je dat dan doet kan iedereen stemmen en bij x stemmen dan krijgen jullie een berichtje en dan kunnen jullie dat accepteren. En dit is dan alleen bij webwereld nodig
smile.gif


En je ziet dan niet wie er heeft gestemt en hoeveel keer er is gestemt enzo.

Maar persoonlijk vind ik et onnodig.
 

Lennard

Active member
Gamedealer (link):

Lennard (link):
Ja opzich een leuk idee, maar wie beoordeelt of een post de beste is?


De TS?

Maar die stelt juist de vraag, die weet niet wat het goede antwoord is.

Als iemand een topic maakt met "mijn PHP script geeft fouten, wat moet ik doen?" dan reageert er iemand met "post je script en de fouten eens, dan kunnen we kijken hoe je dat oplost", en er reageert iemand met "zet error_reporting(0); bovenaan je script, dan zijn ze weg".

Antwoord 1 is het beste in dit geval, maar omdat dat niet is wat de topicstarter wil, is de kans groot dat hij antwoord 2 het beste vindt; want dan zijn zijn foutmeldingen meteen weg.
 
R

Rik

Guest
Gewoon de beste post die de topic starter heeft geholpen.

Voor SEO maakt het niet uit omdat Google dit niet oppakt?

Wellicht een idee om Webwereld open te zetten voor bezoekers
shiny.gif
?
 

Patricka

New member
Dus dat de topic starter 1 malig in een topic aan kan geven wie de beste reactie heeft?

Dat lijkt me wel een goed idee!
smile.gif
 
R

Rik

Guest
Jep, als dat de oplossing voor hem biedt geeft die die reactie aan.
Als er niet zon reactie is dan geeft hij geen beste reactie aan.

En die komt dan in het groen bij het bericht te staan o.i.d

Zoals dit bijvoorbeeld:
Schermafbeelding%202012-11-20%20om%2014.23.04.png
 

Lennard

Active member
Patricka (link):
Dus dat de topic starter 1 malig in een topic aan kan geven wie de beste reactie heeft?

Dat lijkt me wel een goed idee!
smile.gif

Lees mijn posts nog eens.
 
R

Rik

Guest
Lennard (link):

Patricka (link):
Dus dat de topic starter 1 malig in een topic aan kan geven wie de beste reactie heeft?

Dat lijkt me wel een goed idee!
smile.gif

Lees mijn posts nog eens.



Hij kiest toch de post die hem heeft geholpen, dus wat de oplossing is?
 

Lennard

Active member
post die de TS helpt != goede post != oplossing


Lennard (link):
Als iemand een topic maakt met "mijn PHP script geeft fouten, wat moet ik doen?" dan reageert er iemand met "post je script en de fouten eens, dan kunnen we kijken hoe je dat oplost", en er reageert iemand met "zet error_reporting(0); bovenaan je script, dan zijn ze weg".

Antwoord 1 is het beste in dit geval, maar omdat dat niet is wat de topicstarter wil, is de kans groot dat hij antwoord 2 het beste vindt; want dan zijn zijn foutmeldingen meteen weg.


De TS weet in 9 van de 10 gevallen gewoon niet wat het goede antwoord is, anders had hij die vraag niet gesteld.
 
R

Rik

Guest
Lennard (link):
post die de TS helpt != goede post != oplossing


Lennard (link):
Als iemand een topic maakt met "mijn PHP script geeft fouten, wat moet ik doen?" dan reageert er iemand met "post je script en de fouten eens, dan kunnen we kijken hoe je dat oplost", en er reageert iemand met "zet error_reporting(0); bovenaan je script, dan zijn ze weg".

Antwoord 1 is het beste in dit geval, maar omdat dat niet is wat de topicstarter wil, is de kans groot dat hij antwoord 2 het beste vindt; want dan zijn zijn foutmeldingen meteen weg.


De TS weet in 9 van de 10 gevallen gewoon niet wat het goede antwoord is, anders had hij die vraag niet gesteld.



Stel je hebt een probleem met Visual Basic (ja even dat voorbeeld want ik kan niet echt andere talen
emo.gif
)


TS:
Hoi,
Mijn script werkt niet, wat doe ik verkeerd
redface.gif


Codeblok:



1
2
3


If textbox1.text = textbox2.text then
msgbox ("Hoi") else
msgbox ("Doei")









Probleem_oplosser:
Hey TS!
Ik zie de fout.
Je bent "End if" aan het einde vergeten te zetten.
Probeer deze code is:

Codeblok:



1
2
3
4


If textbox1.text = textbox2.text then
msgbox ("Hoi") else
msgbox ("Doei")
end if








TS:
WAUW dankjewel!
Je hebt me echt geholpen *Drukt op "Dit is de beste post met oplossing"*
emo.gif
 

Freestyle

New member
@nick:
Lennard (link):

Gamedealer (link):

Lennard (link):
Ja opzich een leuk idee, maar wie beoordeelt of een post de beste is?


De TS?

Maar die stelt juist de vraag, die weet niet wat het goede antwoord is.

Als iemand een topic maakt met "mijn PHP script geeft fouten, wat moet ik doen?" dan reageert er iemand met "post je script en de fouten eens, dan kunnen we kijken hoe je dat oplost", en er reageert iemand met "zet error_reporting(0); bovenaan je script, dan zijn ze weg".

Antwoord 1 is het beste in dit geval, maar omdat dat niet is wat de topicstarter wil, is de kans groot dat hij antwoord 2 het beste vindt; want dan zijn zijn foutmeldingen meteen weg.

 
R

Rik

Guest
Freestyle (link):
@nick:
Lennard (link):

Gamedealer (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Ja opzich een leuk idee, maar wie beoordeelt of een post de beste is?






De TS?

Maar die stelt juist de vraag, die weet niet wat het goede antwoord is.

Als iemand een topic maakt met "mijn PHP script geeft fouten, wat moet ik doen?" dan reageert er iemand met "post je script en de fouten eens, dan kunnen we kijken hoe je dat oplost", en er reageert iemand met "zet error_reporting(0); bovenaan je script, dan zijn ze weg".

Antwoord 1 is het beste in dit geval, maar omdat dat niet is wat de topicstarter wil, is de kans groot dat hij antwoord 2 het beste vindt; want dan zijn zijn foutmeldingen meteen weg.





Naja dat ben ik niet met Lennard eens, antwoord 2 is hier de oplossing in dit geval want dat lost het waarschijnlijk ook voor de rest op.
Antwoord 1 is totaal geen oplossing, maar slechts een vraag.

En anders stel je toch verplicht in dat je bij php scripts en andere script vragen een script moet tonen.
 

Freestyle

New member
Dat is ook weer zo onzin. Ik had pas geleden een vraag toen gaf luuk volgens mij een link en dat was heel nuttig en hulpzaam.

en ts: Hoe ga je adt dan doen in kleine vragen topic?? Want daar heb ke veel verschillende vragen
Of als iemand meerdere vragen in zijn topic stelt??
 

Lennard

Active member
Ik mis ook een beetje het nut ervan. TS leest toch wel alles door, en als mensen met hetzelfde probleem maar één post lezen dan kan het zijn dat ze andere info weer missen die ook erg belangrijk is voor de oplossing.
 
Bovenaan