Pb net als tickets

N

Nick

Guest
Hoii,
Ik zat even veel priveberichten te versturen via mijn iPhone en ik liep tegen een irritant punt aan.
Namelijk dat je niet meer makkelijk kan reageren op je telefoon als er al heel veel quotes staan.
PB%20vb.png

Dat rechts bovenaan half doorzichtige balkje is het scrollbakje uiteraard op de mac (geeft aan hoelang dat bericht is).
Zoals je ziet gaat dat bericht nog ende lang door.
Dat is heel moeilijk te bewerken op je mobiel, iig ik heb daar meer moeite mee met zon lang bericht.
En ik heb wel veel vaker dat er zoveel quotes in een PB zitten
yummie.gif

(Hij gaat daar onder trouwens nog door, maar heb dat even uitgegumd want dat is het inhoudelijke gesprek haha
smile.gif
)
wgoUR.png

Nu was mijn voorstel om priveberichten net zo als tickets onder elkaar te weergeven
Zo is het wat overzichtelijker

Willem

Active member
Dus dat het een soort tekstballonetjes werkt net als op Whatsapp in principe? (maar dan zonder de tekstballonetjes
yummie.gif
)

Lijkt me een strak plan, alhoewel het voor mij wat overbodig is waarschijnlijk. Ik stuur niet gek veel PBs.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijkt mij wel een goed idee. Maar dan zit je met de huidige PBs die dan nog vol met quotes staan.

Jakkercol

New member
Rik (link):
Lijkt mij wel een goed idee. Maar dan zit je met de huidige PBs die dan nog vol met quotes staan.

Er bestaat een Knop met: Verwijder
yummie.gif
....
Ben voor dit idee
biggrin.gif

W

Wazoe

Guest
Rik (link):

Dan doe je toch pbs die voor *datum* zijn, nog als ouds wordt weergaven ofzo
Ik ergerde me al heel lang hieraan en opeens kreeg ik een oplossing haha

Willemmm (link):
Dus dat het een soort tekstballonetjes werkt net als op Whatsapp in principe? (maar dan zonder de tekstballonetjes
yummie.gif
)

Lijkt me een strak plan, alhoewel het voor mij wat overbodig is waarschijnlijk. Ik stuur niet gek veel PBs.

Jep gewoon hetzelfde als bij tickets :3

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Slim idee
smile.gif

toevoeging op 7 januari 2013, 20:21:14:
Kan je toch ook gewoon een chat maken betere dan nu
smile.gif

toevoeging op 7 januari 2013, 20:21:25:
En een chat die prive is zoiets bedoel je?

W

Wazoe

Guest
Neeee want ik wil die berichten nog wel nalezen en moeten verschillende onderwerpen mogelijk zijn

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nicknl (link):
Neeee want ik wil die berichten nog wel nalezen en moeten verschillende onderwerpen mogelijk zijn

chat die opgeslagen wordt?

Lennard

Active member
Jellesch (link):

Nicknl (link):

Chat is héél wat anders dan priveberichten, je moet geen chat doen en dan priveberichten wegdoen.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):

Jellesch (link):

Nicknl (link):

Chat is héél wat anders dan priveberichten, je moet geen chat doen en dan priveberichten wegdoen.

Dan net zoals tickets
smile.gif

Lennard

Active member
Ik denk dat het erg onduidelijk wordt, omdat je dan die gerelateerde pms ergens diep onderaan krijgt.
Plus je krijgt gigantisch lange paginas bij lange conversaties, en je krijgt het reactieveld bovenaan wat het ook niet echt duidelijker maakt.

Stef

stonks
Lennard (link):
Ik denk dat het erg onduidelijk wordt, omdat je dan die gerelateerde pms ergens diep onderaan krijgt.
Plus je krijgt gigantisch lange paginas bij lange conversaties, en je krijgt het reactieveld bovenaan wat het ook niet echt duidelijker maakt.

Dat krijg je nu ook
yummie.gif

Lennard

Active member
Maar nu staan alleen de titels op die pagina als extraatje, met dat idee komen alle betichten zelf er ook bij.
emo.gif

Bovenaan