Kuddosysteem

N

Nick

Guest
Simpel, het kudo systeem net als op Dumpert invoeren.

Je kan dan +1 of -1 geven.

Er is geen vriendjespolitiek mogelijk, want het is bij elk bericht. (en je schiet er toch niks mee op)

Zo gaan mensen ook minder snel een slechte post posten
biggrin.gif

Verder zie je dat alleen bij het desbetreffende bericht de kudos staan.
 
N

Nick

Guest
Maakt niet uit, op Dumpert staan ook super veel posts?

Je hoeft niet op alle post een kudo te geven hoor
yummie.gif

Maar het lijkt me wel handig, zeker omdat mensen dan is gaan nadenken voor ze iets posten.
 

Lennard

Active member
Op dumpert heb je duizenden bezoekers die allemaal enkel de eerste paar posts lezen, op one2xs heb je een stuk minder leden die wel gewoon alles lezen, dus die posts op dumpert worden elke keer weer bekeken en op one2xs worden die eenmalig bekeken en daarna nooit meer. In het offtopic-topic leest niemand nu nog berichten van een maand geleden ofzo.
 
N

Nick

Guest
Lennard (link):
Op dumpert heb je duizenden bezoekers die allemaal enkel de eerste paar posts lezen, op one2xs heb je een stuk minder leden die wel gewoon alles lezen, dus die posts op dumpert worden elke keer weer bekeken en op one2xs worden die eenmalig bekeken en daarna nooit meer. In het offtopic-topic leest niemand nu nog berichten van een maand geleden ofzo.


Maar dat maakt toch niks uit?

Al is het maar dat je 1 dag kan zien
 

Lennard

Active member
Ja en dan gaan mensen denken van "oooh laat ik maar iets superslims posten want stel je voor dat ik minnetjes krijg!"?
biggrin.gif
 
N

Nick

Guest
Lennard (link):
Ja en dan gaan mensen denken van "oooh laat ik maar iets superslims posten want stel je voor dat ik minnetjes krijg!"?
biggrin.gif



Jup en zijn er minder spam posts want mensen willen toch graag op hun reputatie letten
biggrin.gif


Ik zeg proefperiode van 2 jaar
pompom.gif
 

Perry

New member
http://www.one2xs.com/threads/2917&p=1

Quote:
Karmas geven / Posts liken / +1 of -1 bij een post
Wat: Dat je iemand een + of - kan geven, zo kan je zien of iemand veel helpt of juist niet.
Status: Afgekeurd
Reden: Wordt dan meer vriendjes politiek (als je mij een + geef krijg jij 0,1 punt e.d.) En het is onnodig om op deze manier mensen een stempel te geven van goed of slecht.


develish.gif
 
N

Nick

Guest
Ik zit hier lang genoeg om te weten dat deze ideeën al zovaak zijn voorgesteld.
Maar als je mijn bericht leest zijn er andere motivaties en wordt de definitie van vriendjespolitiek onderuit gehaald. ^^
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nicknl (link):
Ik zit hier lang genoeg om te weten dat deze ideeën al zovaak zijn voorgesteld.
Maar als je mijn bericht leest zijn er andere motivaties en wordt de definitie van vriendjespolitiek onderuit gehaald. ^^


geen minnetjes alleen plusjes.
 
N

Nick

Guest
Nee dat is beroerdste idee ooit
emo.gif

Dan heeft de hele functie geen nut meer


toevoeging op 23 februari 2013, 12:32:59:
Je bent best wel bang om minnetjes te krijgen he
emo.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nicknl (link):
Nee dat is beroerdste idee ooit
emo.gif

Dan heeft de hele functie geen nut meer


toevoeging op 23 februari 2013, 12:32:59:
Je bent best wel bang om minnetjes te krijgen he
emo.gif



Ja ik ben er best wel bang voor
sadley.gif
 
N

Nick

Guest
Jellesch (link):
Tevens bestaat het feedback systeem al.


Heeft niks met dit idee te maken
emo.gif



//knip
 
Bovenaan