x is het eens met deze post, x oneens ofzo

N

Nick

Guest
Hoi,

Ik kwam op het idee (eigenlijk weer een soort van variant op een kudosysteem) dat je kan aangeven of je het eens of oneens bent met een post.

Bijvoorbeeld:
Schermafbeelding%202013-02-26%20om%2022.52.11.png


Dan had Jelleschhhhhh gewoon kunnen aangeven, ik ben het eens met de post van Nick.

Dan komt er onder mijn post [COLOR= green]1 persoon is het eens met deze post[/COLOR]
Als je daar dan op klikt krijg je popup met lijstje met namen.

Dit hetzelfde voor:
[COLOR= red]1 persoon is het niet eens met deze post[/COLOR]
 
G

Guest

Guest
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..
 

Rogier

New member
Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


En dat is geen goed idee omdat?
 
G

Guest

Guest
Rogier (link):

Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


En dat is geen goed idee omdat?



Goed lezen. Ik vraag wat de toegevoegde waarde is. Dan kun je de vraag omdraaien en iets anders formuleren maar daar heb ik weinig zin in.
 
A

Antonn

Guest
Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


Komen er minder (dubbel) posts zoals Eens, eens, eens, oneens, oneens, oneens.
 

Rogier

New member
Livonias (link):

Rogier (link):

Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


En dat is geen goed idee omdat?



Goed lezen. Ik vraag wat de toegevoegde waarde is. Dan kun je de vraag omdraaien en iets anders formuleren maar daar heb ik weinig zin in.



Mooi dat je er weinig zin in hebt, de toegevoegde waarde is in het topic gegeven en ik vraag me af wat jij tegen ene +1/-1 systeem ziet.
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


Komen er minder (dubbel) posts zoals Eens, eens, eens, oneens, oneens, oneens.



Ik snap sowieso niet waarom iemand een quote doet met "EENS" oid. Ik zie dit alleen als nuttig in bijv. de suggesties section, maar daar kun je ook gewoon een poll voor openen.


Rogier (link):

Livonias (link):

Rogier (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..






En dat is geen goed idee omdat?



Goed lezen. Ik vraag wat de toegevoegde waarde is. Dan kun je de vraag omdraaien en iets anders formuleren maar daar heb ik weinig zin in.



Mooi dat je er weinig zin in hebt, de toegevoegde waarde is in het topic gegeven en ik vraag me af wat jij tegen ene +1/-1 systeem ziet.



Fijn dat je je God voelt, maar gedraag je daar niet naar joh.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
als je het zo graag wil zeggen doe je het maar zo:



Klik om de spoiler te openen

Nicknl (link):
Hoi,

Ik kwam op het idee (eigenlijk weer een soort van variant op een kudosysteem) dat je kan aangeven of je het eens of oneens bent met een post.

Bijvoorbeeld:
Afbeelding

Dan had Jelleschhhhhh gewoon kunnen aangeven, ik ben het eens met de post van Nick.

Dan komt er onder mijn post [COLOR= green]1 persoon is het eens met deze post[/COLOR]
Als je daar dan op klikt krijg je popup met lijstje met namen.

Dit hetzelfde voor:
[COLOR= red]1 persoon is het niet eens met deze post[/COLOR]


+1


of


Klik om de spoiler te openen

Nicknl (link):
Hoi,

Ik kwam op het idee (eigenlijk weer een soort van variant op een kudosysteem) dat je kan aangeven of je het eens of oneens bent met een post.

Bijvoorbeeld:
Afbeelding

Dan had Jelleschhhhhh gewoon kunnen aangeven, ik ben het eens met de post van Nick.

Dan komt er onder mijn post [COLOR= green]1 persoon is het eens met deze post[/COLOR]
Als je daar dan op klikt krijg je popup met lijstje met namen.

Dit hetzelfde voor:
[COLOR= red]1 persoon is het niet eens met deze post[/COLOR]


-1




toevoeging op 27 februari 2013, 09:02:19:
bovendien vind ik het erg storend als iemand iets quote zonder er iets onder te zetten
aah.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is al vaker voorgesteld (zelfs ik heb het al eens voorgesteld) maar lennert vind het niet nodig.
 
A

Antonn

Guest
Rik (link):
Is al vaker voorgesteld (zelfs ik heb het al eens voorgesteld) maar lennert vind het niet nodig.


Ow, hmm, tijd dat Lennert een andere mening krijgt ^^
 

Rogier

New member
Livonias (link):

Rogier (link):

Livonias (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Rogier (link):

Livonias (link):
Maar wat is de toegevoegde waarde? Soort van +1 en -1 systeem..


En dat is geen goed idee omdat?







Goed lezen. Ik vraag wat de toegevoegde waarde is. Dan kun je de vraag omdraaien en iets anders formuleren maar daar heb ik weinig zin in.



Mooi dat je er weinig zin in hebt, de toegevoegde waarde is in het topic gegeven en ik vraag me af wat jij tegen ene +1/-1 systeem ziet.



Fijn dat je je God voelt, maar gedraag je daar niet naar joh.



Ik voel me geen God, toch bedankt voor het compliment. Je hoeft niet zo aangebrand te doen. Jij bent hier degene die vraagt wat de toegevoegde waarde is (dat betekent dat je die zelf niet ziet) en vervolgens als argument geeft dat het een soort +1/-1 systeem is.

De toegevoegde waarde was al gegeven, dus ik vraag je gewoon heel simpel (geen rocket science) wat jij tegen een +1/-1 systeem ziet.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl (link):

Rik (link):
Is al vaker voorgesteld (zelfs ik heb het al eens voorgesteld) maar lennert vind het niet nodig.


Ow, hmm, tijd dat Lennert een andere mening krijgt ^^

ik ben dan niet meer zo vaak online maar ben het ook nog steeds met Lennard eens. Ik denk niet dat iemand zit te wachten op de mening van anderen wat ze van een bericht vinden, het is misschien wel leuk voor jezelf als je veel plusjes krijgt op je eigen post maar voor 99% van de overige leden heeft het geen toegevoegde waarde om te weten dat Jantjes post veel plusjes heeft gekregen.

En ik vraag me af waarom er steeds suggesties komen die ook op andere websites zijn ingevoerd, komt er dan helemaal niemand met een origineel idee die nog nergens te bekennen is?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ze komen met ideeën van andere websites, omdat op die websites de ideeën gezorgd hebben voor een betere ervaring van de site.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
oke, maar wat voor de ene website goed werkt hoeft voor een andere website niet zo te zijn. Iedere website vind ik uniek en heeft zo zijn eigen behoeftes. Het grootste gros leden dat hier zit geeft geen ene zier om de mening van anderen, op andere websites is dat wel het geval. Je moet ook kijken naar het type leden dat er op een site actief zijn.
 

Antonn

New member
Ik vind dit goed idee. Als je wel eens googelt op developers vragen kom je zon dingen wel eens tegen en dan weet je meteen naar welke reactie je moet kijken en/of deze betrouwbaar is.
 
Bovenaan