Weer DDOS?

Milan

New member
Hallo,

Ik heb er last van dat DirectAdmin heel traag is, hebben jullie daar ook last van?
Is er weer een DDOS gaande?

#Milan
 

Nicopara

Active member
Bij mij is hij ook heel traag
cry.gif


Maar mijn sites staan nog overeind
smile.gif
 

Milan

New member
Als ik naar Direct Admin wil gaan krijg ik deze error in FireFox:

Quote:
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.







De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.


Na 10 minuten laden
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jup, hier ook. Niet dat het heel veel uitmaakt voor mij. Alles wat ik nodig heb kan ik zelf buiten DA aanpassen
biggrin.gif

@Anubis: Wat heeft dat ermee te maken?
 

Jurre

New member
gister avond kon ik de site niet een meer op / pingen. met een max time out van 10 sec.
 

Erik

New member
Rik:
Jup, hier ook. Niet dat het heel veel uitmaakt voor mij. Alles wat ik nodig heb kan ik zelf buiten DA aanpassen
biggrin.gif

@Anubis: Wat heeft dat ermee te maken?

Hetzelfde Rik.
yummie.gif
 

Jurre

New member
is er al aangiften gedaan?
toen ik zelf een server had was het een kneus uit mijn klas die jaloers was dat de hele school mijn site bezocht en niet zijn site.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
er is nu genoeg tijd om alle sites offline te halen voor de hackers
en dus ook scripts te jatten en verkopen
 

Pauloss

New member
Dit komt omdat alle websites warschijnlijk op één server staan. Als iemand dan een bug of enorm fout script op zijn site heeft en die crasht dan hebben alle site er last van. Dit zal denk ik wel zo snel mogenlijk worden verholpen door one2xs
 

Merlin

New member
Jurre:
is er al aangiften gedaan?


Waar wil je aangifte van doen dan? Dat iemand je DDOSt? Bewijs maar eens wie dat is dan en vervolgens of die persoon dat kwaadwillig doet of niet...
 
Bovenaan