Saldo en adverteerderssaldo

Sebas

Active member
Wij zetten geen slotjes in forum "Vragen" want als er mensen zijn met zelfde vraag kunnen ze dat kwijt in dit topic.

Caner

Held
Oke
yummie.gif

M

Mikeb

Guest
Sander:
is het meschien mogelijk om met mijn saldo punten adverteerderssaldo te krijgen ?

Dat kan niet
emo.gif

Sander

New member
Nicknl:

Sander:
is het meschien mogelijk om met mijn saldo punten adverteerderssaldo te krijgen ?

Dat kan niet
emo.gif

gaat dit ooit komen?

M

Mikeb

Guest
Sander:

Nicknl:

Sander:

Dat kan niet
emo.gif

gaat dit ooit komen?

Weten ze nog niet, omdat dan een economische crisis komt.

Michiel

New member
Sander:

Nicknl:

Sander:

Dat kan niet
emo.gif

gaat dit ooit komen?

als ik het goed heb kan je wel een zinloze doe advertentie starten met het hele bedrag en dan alleen bij jezelf goed keuren. Maar dan maak je wel verlies( 1 adverteerderssaldo != 1 punten)

Edit: verkeerd gelezen, hij bedoelt net andersom
bloos.gif

Tom

Active member
Je kan er toch sowieso wel aan komen, gewoon eerst punten verkopen voor geld en daarna omzetten in adverteerders saldo.

Marjolein

Miss Marjolein
is het geen idee om deze info in de FAQ te zetten?
net zoals bv de nameservers, is nl niet de 1e keer dat ik die vraag voorbij ziet komen
wink.gif

Sjoerd

Active member
August:
mischien een suggestie : [rang] ofzo
yummie.gif
dat je dan lid of adverteerder krijgt te zien
yummie.gif

omdat die naast je bericht niet gezien kan worden, is het nodig die in je onderschrift te plaatsen?
je kan zelf toch ook gewoon Lid neerzetten?
yummie.gif

Caner

Held
Marjolein:
is het geen idee om deze info in de FAQ te zetten?
net zoals bv de nameservers, is nl niet de 1e keer dat ik die vraag voorbij ziet komen
wink.gif

Dat zal wel handig zijn

Mikeb

New member
Sjoerd:

August:
mischien een suggestie : [rang] ofzo
yummie.gif
dat je dan lid of adverteerder krijgt te zien
yummie.gif

omdat die naast je bericht niet gezien kan worden, is het nodig die in je onderschrift te plaatsen?
je kan zelf toch ook gewoon Lid neerzetten?
yummie.gif

is niet nodig. Je kan het ook zien in je profiel naast je berichtje. Daar staat dan Lid of Adverteerder bij dus nee, dat is echt niet nodig
xd.png

Bovenaan