Spam versturen

Lennard

Active member
Beste leden,

Zoals jullie weten stonden we een tijdje terug op de blacklist van Hotmail. Nu staan we weer op een kleine blacklist (niet die van Hotmail gelukkig..), en daarom gaan we voortaan wat strenger optreden tegen spammers, want op deze manier is iedereen de dupe van één spammer op de server, en worden de hosts nutteloos als je er niet mee kunt mailen.
Pakketten waarvandaan wordt gespamd worden zonder waarschuwing en zonder enkele vergoeding stopgezet.
Als je een goede reden hebt waarom de spam is verstuurd krijg je hem misschien weer terug, maar als je die niet hebt ben je hem ook gewoon kwijt.

Jammer maar helaas, zelf hadden we liever ook niet zulke maatregelen getroffen, maar als binnen een maand twee gebruikers vol lopen te spammen dan vinden we dat dat niet langer zo kan blijven.

Ik ga er daarom vanuit dat jullie de maatregel zullen begrijpen, die overigens geheel in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden is.

Groet,

Lennard.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
ik ben het hier wel me eens want steeds spam versturen hoort niet
 

Mitchels

New member
Spam versturen met een goede reden???
Wat is dat?
emo.gif
 

Lennard

Active member
Mitchels:
Spam versturen met een goede reden???
Wat is dat?
emo.gif

Dat stukje was meer bedoeld als een beetje wrijvingsruimte; als we dan ooit iemand het vergeven worden we er niet op afgerekend omdat we ooit gezegd hebben dat iedereen dan zn account kwijt is.
yummie.gif
 

Daf

New member
Goede maatregel, die spam was enkel negatief voor de ontvangers en andere one2xs gebruikers die dan nietmeer naar hotmail kunnen sturen.
 

Michiel

New member
Daf:
Goede maatregel, die spam was enkel negatief voor de ontvangers en andere one2xs gebruikers die dan nietmeer naar hotmail kunnen sturen.


ja precies.

Krijgen we daar ook een mailtje van voor de gebruikers die niet op het forum zitten?(of hebben we die al, heb mijn mail nog niet bekeken)
 

Lennard

Active member
Michiel:

Daf:
Goede maatregel, die spam was enkel negatief voor de ontvangers en andere one2xs gebruikers die dan nietmeer naar hotmail kunnen sturen.


ja precies.

Krijgen we daar ook een mailtje van voor de gebruikers die niet op het forum zitten?(of hebben we die al, heb mijn mail nog niet bekeken)

Nee, het staat gewoon in de Algemene Voorwaarden van Liteserver, dit topic is enkel ter verduidelijking.
Het komt wel in de nieuwsbrief waarschijnlijk.
 

Lennard

Active member
Omdat er niet altijd wat te melden is en ik tijd moet hebben om dr een te typen.
yummie.gif

Dit en weekend en die erna komt dr weer eentje (totaal 2 dus).
pompom.gif
 
T

Tunyque

Guest
Erwin:
goede zet
biggrin.gif


Mee eens,
want het is vrij irritant als je een mail krijgt met dat je op de blacklist staat
 

Jeffreyy

Jeffrey
Sorry voor de mensen die er last van gehad hebben.
Het kwam door mijn vriend.

Ik had een bomber voor hem geüpload,
En uiteindelijk ging hij dus de bomber misbruiken.
 

Sebas

Active member
Dit vind ik zeker een goeie regel, vind het super irritant dat leden op de site geen email krijgen als ze aanmelden omdat One2xs op de blacklist staat.
 
Bovenaan