Banner Roulator

Krm

Active member
Banner Roulator Suggestie

Het leek me wel een leuk idée om hier op one2xs een banner roulator te hebben dat adverteerders hun banner in kunnen plaatsen voor een x aantal prijs en x aantal vieuws en dat leden die bannerroulator op hun site kunnen zetten en dat hun punten kunnen verdienen.
En leden kunnen hun site opvullen en punten verdienen, en one2xs kan daar centen mee verdienen je zou mischien denken is niet een leuk idee maar laten we zeggen dat het komt gebruik je het gewoon niet
yummie.gif

Leuk idee reageer in het topic

oja: me text zit vol met spelleings fouten etc namelijk omdat ik me nieuwe blackbary uitprobeer via mijn tuis internet
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is volgens mij al eens voorgesteld, blijf het een goed idee vinden als het om unieke KLIKS gaat.

Lennard

Active member
Als je ziet hoe weinig die klikadvertenties worden gebruikt, dan vraag ik me serieus af hoe vaak zon rotator wordt gebruikt.

Jesse

New member
Lennard:
Als je ziet hoe weinig die klikadvertenties worden gebruikt, dan vraag ik me serieus af hoe vaak zon rotator wordt gebruikt.

Ik kan zo een advertentie op mijn site zetten maar ik doe dit gewoon echt niet ik maak verlies om dat weer om te zetten naar paypal anders had ik het gelijk gedaan.

Robbert

New member
Lennard:

als het om KLIKS gaat (wat Rik ook zal zei) dan kun je met een banner toch behoorlijke naamsbekendheid krijgen.

Krm

Active member
@lennard wrrm denk je dat klikadvertenties weinig worden gebruikt je moet op doorgaan klikken en datwilt niet iedereen doen

Nicopara

Active member
Boude:
Ik zou het zeker wel willen.

Zie ik ook wel zitten.
Banners hebben zowiezo meer potentieel dan een link.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijkt me een suggestie die op zich in een test-fase wel op one2xs zou kunnen. Als het dan flopt dan heb je het iig geprobeerd.

Jenner

Active member
Maar misschien moet er ook zon systeem zijn dat de maker van de site geen punten krijgt als hij klikt. (Volgensmij heeft google adsense dat)

Krm

Active member
mischien moet one2xs het een tijdje gewoon proberen net als wat rik zeg en als het niet goed gaat pech gaat het weg

Bovenaan