1 maand

Het zou handig zijn dat er een checkbox zou zijn onder de login.
Want mijn wachtwoord is lang voor de veiligheid en geen zin om dat elke keer over te typen.
Mijn browsers blijven nooit ingelogd. Soms maar dan daarna helemaal niet.
Nu is de suggestie om te kiezen om 1 week of 1 maand online te blijven.
Kan dat?

Mvg,
Christopher

Ikzelf blijf gwn ingelogd dus ik vind het niet nodig
smile.gif

Maar ik denk dat de mensen die uit België komen (Zoals Chris en Maarten) er wel last van hebben..

Het systeem controleert onder andere op IP-range om te zorgen dat niemand je sessie kaapt. Het komt door het stomme IP-systeem van België dat je dan niet ingelogd blijft. Ik denk dat het niet wordt aangepast dat de IP-range niet meer gecontroleerd wordt.

Matthias (link):
Ik woon ook in België, en heb er geen last van.

Dit hangt of van je provider.

Ik heb bv. Base en mijn router valt minstens elke dag 1x uit ( vandaag al 3x ) dus telkens als hij uitvalt heb ik een ander ip.

Jij hebt echt hele verschillende IPs die echt totaal anders zijn soms. De enige oplossing zou dus zijn om de sessie niet meer aan het (sub)IP te koppelen, maar dan wordt het wel een stuk minder veilig ineens...

Maartenl (link):

Matthias (link):

Ik heb bv. Base en mijn router valt minstens elke dag 1x uit ( vandaag al 3x ) dus telkens als hij uitvalt heb ik een ander ip.

Als je router uitvalt kan je geen ander IP hebben, want je modem blijft gewoon aan.

Matthias (link):

Maartenl (link):

Matthias (link):

Als je router uitvalt kan je geen ander IP hebben, want je modem blijft gewoon aan.

Alles valt gewoon uit, ik kan even niet meer op het internet, dat duurt zon minuut.

Maartenl (link):

Matthias (link):

Maartenl (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Matthias (link):

Alles valt gewoon uit, ik kan even niet meer op het internet, dat duurt zon minuut.

Dan is de oplossing een nieuwe modem aanvragen.
biggrin.gif

Lennard (link):
Jij hebt echt hele verschillende IPs die echt totaal anders zijn soms. De enige oplossing zou dus zijn om de sessie niet meer aan het (sub)IP te koppelen, maar dan wordt het wel een stuk minder veilig ineens...

2 oplossingen:
Cookie
De ts gebruikt een deftige browser zoals firefox, opera of chrome.

Lennard (link):

Heb je dat tegen mij?

Jep.

Alemaalte (link):

Lennard (link):

2 oplossingen:
Cookie
De ts gebruikt een deftige browser zoals firefox, opera of chrome.

Het werkt nu ook met cookies
smile.gif
maar dat IP is een extra beveiliging tegen XSS dingen.
Een deftige browser gaat niet helpen; het modem/router geeft een nieuw IP, de browser doet dat niet.

Bovenaan