+1 .. Waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag!

Deze suggestie vind ik echt nodig, een +1 geven via een button op de profiel van een ander lid. Omdat die feedback-functie weg is vindt ik dat er zoiets moet zijn. Een simpel systeempje op een profiel om de ander een +1 te geven daarnaast staat dan als je hebt geplust [Je hebt al één keer gestemd] Er is al 24x gestemd/Geplust

Zoiets ongeveer.
(verbetering voor lennard)

Als er een prijs was voor Onduidelijkste Topic Ooit dan was je zeker een kanshebber.
Ik snap er niks van.

Lennard (link):
Als er een prijs was voor Onduidelijkste Topic Ooit dan was je zeker een kanshebber.
Ik snap er niks van.

schater.gif

Hij bedoelt gewoon zon dumpert kudo systeem op iedereen hun profiel.
En als ze een goede opmerking of wat dan ook maken kun je in plaatst van (wat hij zegt: punten geven) dan een +1 (kudo) geven.

Mareh, vrij nutteloos dit? En volgensmij is dit al vaker voorgesteld.

Robbert (link):

Lennard (link):
Ik snap er niks van.

schater.gif

Hij bedoelt gewoon zon dumpert kudo systeem op iedereen hun profiel.
En als ze een goede opmerking of wat dan ook maken kun je in plaatst van (wat hij zegt: punten geven) dan een +1 (kudo) geven.

Mareh, vrij nutteloos dit? En volgensmij is dit al vaker voorgesteld.

Denk ik ook, maar het is toch handig.
Het moet niet precies zo? Het kan anders..

Sjoerd

Lid
Christopher (link):
maar het is toch handig.

Wat is er precies handig aan?

Sjoerd (link):

Christopher (link):
maar het is toch handig.

Wat is er precies handig aan?

Om gewoon iemand iets te geven ipv punten. En dat toont aan voor andere leden hoe actief de ander lid is.
Naja, geeft niet het leek me een leuk idee, maar zo te zien niet voor de andere.

Uit het bekende suggesties topic:

Mitchels (link):
Karmas geven
Wat: Dat je iemand een + of - kan geven, zo kan je zien of iemand veel helpt of juist niet.
Status: Afgekeurd
Reden: Wordt dan meer vriendjes politiek (als je mij een + geef krijg jij 0,1 punt e.d.) En het is onnodig om op deze manier mensen een stempel te geven van goed of slecht.

Is al ooit voorgesteld en dus afgekeurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan