1000MB omlaag maar blijft hetzelfde

Stef

stonks
Hoihoi,

Ik kreeg net dit bericht:

Quote:
Beste Stefvdwel,

Omdat je tijdelijke dataverkeer-upgrade verlopen is, is de hoeveelheid dataverkeer op je host met gebruikersnaam stef met 1000MB naar beneden bijgesteld. Je hebt 2500MB dataverkeer voor de rest van deze maand.

Met vriendelijke groeten,

one2xs

Maar omdat ik 2x extra bandbreedte heb bijgekocht (1x 1 maand en 1x meerdere maanden) blijft het bandbreedte gewoon hetzelfde en is ie niet naar beneden bijgesteld.
Ook had ik die ene maand bandbreedte pas een paar dagen. Dus ik denk dat dat een beetje oneerlijk is?
clown.gif

Lennard

Active member
Je betaalt om net het einde van de maand uit te kunnen zitten; of je 1gb verspreid over 30 dagen gebruikt of 1 gb in 1 dag, het blijft 1 gb dus je betaalt voor 1gb.

En die melding klopt dan tekstueel niet indd, maar klopt die 2500mb wel?

Stef

stonks
Lennard (link):
Je betaalt om net het einde van de maand uit te kunnen zitten; of je 1gb verspreid over 30 dagen gebruikt of 1 gb in 1 dag, het blijft 1 gb dus je betaalt voor 1gb.

Huh, nu snap ik het helemaal niet meer
clown.gif

Lennard

Active member
Stefvdwel (link):

Lennard (link):

clown.gif

Op 30 maart heb je bijvoorbeeld 19GB gebruikt, terwijl je maximaal 20GB mag gebruiken. Je besluit dan dataverkeer bij te kopen, zodat je totaal 21GB mag gebruiken in de maand maart.
Als je dat dan ook echt opmaakt, dan heb je dus gewoon die 1 GB gebruikt.

Als je op 1 maart al die 1GB extra had gekocht, dan had je die ook pas nodig gehad op 30 maart, dus dan maakt het eigenlijk niet uit wanneer je die GB gekocht had; je betaalt voor die 1GB (of meerdere gigabytes), niet voor de dagen dat je er gebruik van kunt maken ofzo.,

Stef

stonks
Lennard (link):

Stefvdwel (link):

Lennard (link):

clown.gif

Op 30 maart heb je bijvoorbeeld 19GB gebruikt, terwijl je maximaal 20GB mag gebruiken. Je besluit dan dataverkeer bij te kopen, zodat je totaal 21GB mag gebruiken in de maand maart.
Als je dat dan ook echt opmaakt, dan heb je dus gewoon die 1 GB gebruikt.

Als je op 1 maart al die 1GB extra had gekocht, dan had je die ook pas nodig gehad op 30 maart, dus dan maakt het eigenlijk niet uit wanneer je die GB gekocht had; je betaalt voor die 1GB (of meerdere gigabytes), niet voor de dagen dat je er gebruik van kunt maken ofzo.,

Oh oke, duidelijk
thumbsup.gif

Bovenaan