Kevinka, Heeft me zojuist 13 PUNTEN gescamt, Ik vraag me af na scam melden wat moet ik dan doen
D Donnyxs New member 29 aug 2010 #2 Kevinka, Heeft me zojuist 13 PUNTEN gescamt, Ik vraag me af na scam melden wat moet ik dan doen
K Kevinka New member 29 aug 2010 #3 ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat berichtje van vps verlengne pas vandaag zie
Patricka New member 29 aug 2010 #4 wat ik net ook al gezegt heb, ik heb nu denk ik al zon 3 a 4 goede deals gehad met hem, voor enkele punten. dus kanme dit haast niet voorstellen... Edit: Report, Reden: Het zwart maken van andere leden
wat ik net ook al gezegt heb, ik heb nu denk ik al zon 3 a 4 goede deals gehad met hem, voor enkele punten. dus kanme dit haast niet voorstellen... Edit: Report, Reden: Het zwart maken van andere leden
Bartv Active member 29 aug 2010 #5 Kevinka (link): ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat berichtje van vps verlengne pas vandaag zie En dan? dan kan je altijd nog zn 13 punten terug geven Maar het is ook weer beetje eigen schuld. Je moet oppassen met wie je zaken doet. Edit: Daarom moet het feedback systeem ook weer terug komen
Kevinka (link): ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat berichtje van vps verlengne pas vandaag zie En dan? dan kan je altijd nog zn 13 punten terug geven Maar het is ook weer beetje eigen schuld. Je moet oppassen met wie je zaken doet. Edit: Daarom moet het feedback systeem ook weer terug komen
Rik Eindbaas Forumleiding 29 aug 2010 #9 Dit kan je via de scampagina opgeven. Hiervoor is niet nog een topic nodig.