Alle woorden in elke post die ik nu zie zijn door elkaar gewisseld
Rik Eindbaas Forumleiding 1 apr 2009 #2 Alle woorden in elke post die ik nu zie zijn door elkaar gewisseld
Jurgen Active member 1 apr 2009 #5 Guildjuhh: Alle woorden in elke post die ik nu zie zijn door elkaar gewisseld Ik denk het, zie je jouw onderschrift? "Hee Jurrie, jij daar?"
Guildjuhh: Alle woorden in elke post die ik nu zie zijn door elkaar gewisseld Ik denk het, zie je jouw onderschrift? "Hee Jurrie, jij daar?"
Jurgen Active member 1 apr 2009 #8 Guildjuhh: d i t i s l e u k e n i r r i t a n t Idd, die onderschriften
W Wouter New member 1 apr 2009 #11 Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! Bij Quildjuh stond er zelf: Hé, Wouterator, jij hier ?
Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! Bij Quildjuh stond er zelf: Hé, Wouterator, jij hier ?
Cruwdy New member 1 apr 2009 #12 Wouterator: Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! als je quote doet dan kan je wel de goede tekst zien
Wouterator: Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! als je quote doet dan kan je wel de goede tekst zien
W Wouter New member 1 apr 2009 #13 Cruwdy: Wouterator: Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! als je quote doet dan kan je wel de goede tekst zien Inderdaad x"] In je profiel kan je de stomme 1 april grap weergevn aanvinken of niet x"]
Cruwdy: Wouterator: Waaw zo tof bedacht De onderschriften zijn zelf veranderd ! als je quote doet dan kan je wel de goede tekst zien Inderdaad x"] In je profiel kan je de stomme 1 april grap weergevn aanvinken of niet x"]