Aangemeld blijven optie

G

Guest

Guest
Misschien bestaat dit al, geen idee.

Meestal als je op One2xs gaat ben je uitgelogd.
Log je in, is er niks aan de hand
Maar later die dag wordt je weer uitgelogd.
Althans, das wel bij mij zo.

Is het niet handig om een optie
Aangemeld blijven te maken?

Misschien een aanvinkhokje,
of een select ding

20 minuten aangemeld blijven
30 minuten aangemeld blijven
60 minuten aangemeld blijven
1 week aangemeld blijven
Etc etc...

Reactie in TOpic en in Poll.
Geen stomme reacties.

Ik ben altijd standaard aangemeld, ik log nooit in.
yummie.gif

Dit bestaat al, maar voor sommige mensen werkt het niet helemaal goed omdat ze een dynamisch ip adres hebben.
Hierdoor verandert je ip adres om de x uur.

En aangezien one2xs hierop controleert en deze gegevens dus niet meer overeenkomen met die in de database staan ben je uitgelogt.

Lennard en Ruben gaan hier verder dus niks aan veranderen aangezien dat dan het systeem een stukje onveiliger maakt.

Je zult er dus mee moeten leren leven
biggrin.gif

Over dat dynamisch IP gedoe: stel dat je ip er zo uit ziet: 123.123.123.123 en het word 123.123.123.234 dan blijf je gewoon ingelogd. Er wordt namelijk alleen naar 123.123.123. gekeken

Wiitse

Lid
Ik ben altijd automatisch ingelogd behalve op mijn ds. Ik denk dat dat gewoon zo is omdat mijn ds geen cookies ondersteund.

G

Guest

Guest
@Alemaalte Ja dat heb ik ook als ik op mijn eigen PC blijf

@Nielsie nee, anders wordt ik nu ook uitgelogd op Gmail, Weebly en mijn host enz

Sjoerd

Lid
Wiitse (link):
Ik ben altijd automatisch ingelogd behalve op mijn ds. Ik denk dat dat gewoon zo is omdat mijn ds geen cookies ondersteund.
Misschien ondersteund hij ze wel, maar bewaart hij ze niet. Want volgens mij kan jij niets op one2xs doen zonder cookies

Wiitse (link):

Op mijn DS ben ik zelfs voor altijd ingelogd
yummie.gif

Bovenaan