Aantal tijd online geweest op one2xs!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semmiiee

New member
Zoals de titel zegt,
Als je naar mijnprofiel gaat,

Dat er dan ook staat hoeveel dagen/uur, ... jij online bent geweest,

Dus zoals:
Online tijd (totaal): 399 Dagen 17:21:55 Uren

Ik zou het wel fijn vinden
smile.gif
.

Lennard

Active member
Maar het is niet echt goed te meten; je weet niet wanneer iemand echt op one2xs aan het surfen is of dat hij gewoon een tabblad open heeft staan ofzo.

Marjolein

Miss Marjolein
Ik vraag me af waarom je dat eigenlijk wil weten?
Om op te scheppen tegenover andere leden hoelang je online bent geweest?
Of voor jezelf om erachter te komen of je niet teveel tijd besteed aan one2xs i.p.v aan je priveleven?

Ik hoef het i.i.g. niet te weten
wink.gif

Semmiiee

New member
Lennard (link):
Maar het is niet echt goed te meten; je weet niet wanneer iemand echt op one2xs aan het surfen is of dat hij gewoon een tabblad open heeft staan ofzo.

Doe dan als je bv, 3 min niks meer hebt gedaan dat dan de tijd stopt ?

Semmiiee

New member
Luukvdo (link):
Je hebt er ook niet echt veel aan
emo.gif

Niet doen dus
biggrin.gif

Totaal aantal punten verdient heb je ook niet veel aan, is er toch ook gekomen ?
wink.gif

Sjoerd

Active member
Semmiiee (link):

Luukvdo (link):
emo.gif

Niet doen dus
biggrin.gif

Totaal aantal punten verdient heb je ook niet veel aan, is er toch ook gekomen ?
wink.gif

Jaaaa. Er is 1 ding waar je vrijwel niets aan hebt. Nu kunnen we wel de hele site volgooien met onzin!!!
Zet dan ook neer hoeveel winst jullie aan mij hebben gemaakt en hoeveel rijen er in de database staan met mijn naam erin!@!@!@!

nee.

Lennard

Active member
Sjoerd (link):
Zet dan ook neer hoeveel winst jullie aan mij hebben gemaakt
Dat is er al, moet je alleen admin voor zijn.
emo.gif

Maargoed.. opzich is het wel een leuk idee van je, maar het is niet goed / kloppend te maken, dus helaas.

Tgrm

New member
Semmiiee (link):

Luukvdo (link):
emo.gif

Niet doen dus
biggrin.gif

wink.gif

Het een is simpel in te bouwen en vinden ze niet moeilijk om ff gauw te maken. Het ander is niet persé nodig en is vrij ingewikkeld en kost veel tijd om uit te vogelen of het wel mogelijk is in hun script.

Rogier

New member
het woord "aantal" moet gebruikt worden met een eenheid. (aantal: kilo, uren, centimeter, liter, minuten) of met een meervoud: (aantal: Pennen, deo-bussen, lepels, vorken).

Als je een grootheid wilt uidrukken gebruik je het woord "hoeveel(heid)"(hoeveel: tijd, gewicht, snelheid) of de grootheid zelf (hoe lang -> lengte)

Dus aantal "tijd" kan niet
smile.gif

Semmiiee

New member
Rogier (link):
het woord "aantal" moet gebruikt worden met een eenheid. (aantal: kilo, uren, centimeter, liter, minuten) of met een meervoud: (aantal: Pennen, deo-bussen, lepels, vorken).

Als je een grootheid wilt uidrukken gebruik je het woord "hoeveel(heid)"(hoeveel: tijd, gewicht, snelheid) of de grootheid zelf (hoe lang -> lengte)

smile.gif

Heb je lekker pech.

Jurgen

Active member
Is niet echt betrouwbaar als het er komt, ik ben (was nu volgens mij) altijd online als iemand mijn sig bekeek.
emo.gif

Tgrm

New member
Rogier (link):

Semmiiee (link):
Dankjewel voor de uitleg

Geen dank joh...

Zo zie je maar weer dat niet iedereen zo sociaal is om hulp te accepteren.
sadley.gif

Jamall

New member
Semmiiee (link):

Rogier (link):

smile.gif

Heb je lekker pech.

haha, deze opmerking was wel briljant xD

Mijn Mening: ik vind het 3x niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan