Actiefheidstabel

Antonn

New member
Hi,

Ik denk dat vele one2xserrs zich wel bezighouden met hun actiefheidsstatus. Ik toch al wel. Daarom zou het leuk zijn dat elke dag/week(maar dan gemiddelde van per dag) de actiefheidsstatus per lid word opgeslagen. Je kan deze dan van een bepaalde periode opvragen op een lid zijn profiel. Eventueel in een lijngrafiek.

Nu denk jij: Dat kost toch superveel DB geheugen? Naine: Je slaat het enkel op van een lid, als het actiefheidspercent anders is dan de laatste keer dat het opgeslagen is. Et voila.

EDITO: En misschien ook leuk als idee 2: De actiefheidsbalk op een profiel tonen
wink.gif

Grtzz

G

Guest

Guest
Ewan (link):
Eigenlijk moet gewoon de postcount terug komen
biggrin.gif

Gewoon niet.. Alsjeblieft niet
nooo.gif
..
Dit is vele malen beter en ook met een bepaalde reden neer gezet, postcount komt dus niet terug lijkt mij..
En sowieso kan je die op profielen nog zien.

J

Jessee

Guest
Ewan (link):
Eigenlijk moet gewoon de postcount terug komen
biggrin.gif

Die bestaat ook nog
shiny.gif

Antonn

New member
August (link):
Dat activiteitenbalkje slaat echt nergens op, dat ding moet gewoon weg..

Ik vind het wel handig, zo herken je noobs sneller enz.

Sanderc

New member
Antonn (link):

August (link):

Is dat nu zo leuk om noobs te herkennen
emo.gif
?

Antonn

New member
Sanderc (link):

Antonn (link):

August (link):

emo.gif
?

Nee, maar gewoon wel handig als je deal wilt sluiten. Zon dude van Zikle gaat je niet altijd betalen.

Robbert

New member
Antonn (link):

Sanderc (link):

Antonn (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

August (link):

emo.gif
?

Nee, maar gewoon wel handig als je deal wilt sluiten. Zon dude van Zikle gaat je niet altijd betalen.

Ohwja, ik ben dus niet te vertrouwen omdat ik minder dan 50% actief ben?
emo.gif

Antonn

New member
Robbert (link):

Antonn (link):

Sanderc (link):

Antonn (link):

August (link):

emo.gif
?

emo.gif

Mensen met 0 - 10 % , daar moet je gewoon meer info over zoeken. Maar gewoon, ik zou het wel handig vinden. Maar uit de poll blijkt dat bijna niemand de actiefheidsbalk gebruikt, dushja...

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik ben voor de postcount terug en de feedback terug... Maarja, daar is lennie het niet mee eens omdat je dan weer spammer krijgt en er misbruik van de feedback gemaakt gaat worden.

Anyway: Het idee in dit topic zou ik ook niet echt nuttig vinden.

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Robbert (link):

Antonn (link):

Sanderc (link):

Antonn (link):

August (link):

emo.gif
?

emo.gif

Mensen met 0 - 10 % , daar moet je gewoon meer info over zoeken. Maar gewoon, ik zou het wel handig vinden. Maar uit de poll blijkt dat bijna niemand de actiefheidsbalk gebruikt, dushja...

Ik heb op boeit me niet gestemd omdat het over MIJN activiteitsbalkje gaat, de mijne boeit mij niet, die van andere wel.

Antonn

New member
Xjessex (link):

Antonn (link):

Robbert (link):

Antonn (link):

Sanderc (link):

Antonn (link):

August (link):

emo.gif
?

emo.gif

Ik heb op boeit me niet gestemd omdat het over MIJN activiteitsbalkje gaat, de mijne boeit mij niet, die van andere wel.

Tja, het idee was meer bedoeld om je eigen actiefheidsgegevens te zien zegmaar. Maar zou het anders tof zijn als je het van andere mensen kan zien? De actiefheidshistorie?

J

Jessee

Guest
Naja activiteitsbalkje vind ik nergens op slaan, moet ik dan nu onnuttige posts in webwereld gaan plaatsen om meer te krijgen?

Postcount bestaat nog, als je goed kijkt...
Feedback mag van mij ook terug, dan maar pech als je een onterechte krijgt.
Kan je een melding geven, en dan zie je maar of de admins er iets mee doet?

Mja...

Fass

Active member
Antonn (link):

August (link):

Ja dat werkt dus juist NIET met die balkjes.

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Naja activiteitsbalkje vind ik nergens op slaan, moet ik dan nu onnuttige posts in webwereld gaan plaatsen om meer te krijgen?
Nee, want die worden verwijderd, en verwijderde posts tellen 10x zo hard mee ofzo, dus als je 10 goede en 1 verwijderd bericht hebt, dan is je score alsnog 0 (geen idee of het echt met 10 is, maar bijvoorbeeld).

Maar als iemand een alternatief weet dan vind ik het prima, maar qua spam valt het nu reuze mee, dus volgens mij doet die balk aardig zn werk...

J

Jessee

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Nee, want die worden verwijderd, en verwijderde posts tellen 10x zo hard mee ofzo, dus als je 10 goede en 1 verwijderd bericht hebt, dan is je score alsnog 0 (geen idee of het echt met 10 is, maar bijvoorbeeld).

Maar als iemand een alternatief weet dan vind ik het prima, maar qua spam valt het nu reuze mee, dus volgens mij doet die balk aardig zn werk...

Maar wat was dan de reden dat het postaantal weg is gehaald?
Kwamen volgens mij geen eh spamposten echt van toch?
Je kan het toch nog op je profiel en in je zoekfunctie zien
(One2xs heeft -2 posts
emo.gif
)

Lennard

Active member
Omdat iedereen spamde om een hogere postcount te krijgen, mensen zeiden ook letterlijk "haha nog 293 posts en ik heb je ingehaald
coool.gif
pompom.gif
", en dat is nu volledig verdwenen.
Het systeem nu houdt rekening met verwijderde posts en straft die hard af (je kunt beter 200 goede posts en 10 verwijderde hebben dan 250 goede en 20 verwijderde) en daardoor heeft dat minder spam tot gevolg dan de postcount.

De leden willen graag een actief-meter; een balkje of een postcount of een rang o.i.d., en dan lijkt dit me de beste variant.

Bovenaan