Afgekeurt,

Jurre

New member
Hallo,

Er zijn bij 1 klik ad meerdere afgekeurt, reden: proxy.

Maar ik weet zeker dat die personen geen proxy gebruiken en/of javascript uit hebben staan. hoe kan dat?

MVG Jurre

Jesse

New member
Vanaf een Ipod geklikt? Laatst klikte ik een klik advertentie vanaf mijn ipod, toen was hij ook afgekeurd. Toen ik er vervolgens nogmaals opklikte toen werd hij wel goedgekeurd. Dit is al meerdere malen voor gekomen...

Lennard

Active member
Dan hebben ze / jij waarschijnlijk javascript uitstaan.
Of ze komen niet uit Nederland of België, ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat daar ook op gecheckt werd.

Ordian

New member
Net ook bij mij gebeurd.
Soms keurt hij ze af en nu keurt hij ze goed. ik denk dat connectie te sloom is om te bepalen of ik java aan of uit heb.

Jesse

New member
Ordian (link):
Net ook bij mij gebeurd.
Soms keurt hij ze af en nu keurt hij ze goed. ik denk dat connectie te sloom is om te bepalen of ik java aan of uit heb.
Als je er nog een keer op klikt keurt hij hem wel goed
emo.gif
Dat systeem doet vaag...

Hij is dan afgekeurd als proxy, maar als je de tweede keer er opklikt keurt hij hem wel goed
schater.gif

Sjoerd

Active member
Het komt omdat je meerdere links tegelijk klikt. Als je op 1 link klikt en dan nog een open, en dan bij de eerste op Doorgaan drukt, dan werkt het niet
wink.gif

Jesse

New member
Sjoerd (link):
Het komt omdat je meerdere links tegelijk klikt. Als je op 1 link klikt en dan nog een open, en dan bij de eerste op Doorgaan drukt, dan werkt het niet
wink.gif

Als je dat doet, dan ga je naar de index van One2xs. Doe je dat niet dan ga je gewoon naar de website van de adverteerder, en krijg je je punten niet ivm met proxy. Terwijl je gewoon vanaf je Ipod bijv gewoon met draadloos internet klikt
emo.gif

Bovenaan