Ander lid gebruiken

Eleky

New member
Hallo,

Ik heb de laatste tijd (1/1,5 maand) al 2 of 3X gehad dus dat iemand wat vraagt o.i.d, ik daarop negatief reageer omdat hij me eerder iets geflikt heeft o.i.d.
Wat er dan vervolgens gebeurt is dat ze dan een ander one2xs lid gebruiken om mij vervolgens te benaderen om het wel voor elkaar te krijgen.
Weet niet of hun dan zelf op dat account zitten, of dat ze die persoon hebben gevraagd om dat te doen, maar ik vind het ongelofelijk irritant.
Als ik mezelf duidelijk maak, dan is het gewoon voorbij, PUNT. Ga dan alsjeblieft niet het na 2 a 3 dagen opnieuw proberen via een ander account (of net was het zelfs al binnen 3 min).

Ik vind dat mensen hier straf percentage voor moeten kunnen krijgen!
Niet als zware overtreding, maar gewoon om even duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling is!
Dacht zelf aan 5 of 10%

Maargoed, laat weten wat je hiervan vind!

EDIT:
Ik wil trouens geen reacties van deze leden waar het over gaat van ja dat was ik niet e.d, dat is het punt van discussie nu niet!

Lennard

Active member
Als jij het meldt dan krijgen ze een waarschuwing, dat is niet de bedoeling inderdaad.
smile.gif

Eleky

New member
Sjoerd (link):
Dubbelaccounts zijn toch sowieso al niet toegestaan?..

Het gaat hier niet om dubbelaccounts, maar gewoon om mensen die even vragen van goh kan jij die even dat vragen.
Dus ik vraag lennard iets, lennard weigert, en dan vraag ik jou om dit na 2 a 3 dagen voor mij (maar dan zonder mijn naam of iets uiteraard) ook aan lennard te vragen

EDIT:

Lennard (link):
Als jij het meldt dan krijgen ze een waarschuwing, dat is niet de bedoeling inderdaad.
smile.gif

Ik zal even een ticket aanmaken voor wat er net was gebeurt!

Eleky

New member
Lennard (link):
Oh zo. Dat is niet zozeer verboden, wel als ze via een ander jou oplichten o.i.d.

Ik had ook niet het idee dat dit al ergens verboden was, vandaar dus dat ik dit boven breng, aangezien dit me toch ook niet de bedoeling lijkt!

Lennard

Active member
Nee klopt, maar om nou te gaan verbieden dat je iets voor een ander mag vragen...
Je kunt het toch gewoon negeren en de PM reporten?

Eleky

New member
Lennard (link):
Nee klopt, maar om nou te gaan verbieden dat je iets voor een ander mag vragen...
Je kunt het toch gewoon negeren en de PM reporten?

Het gaat ook niet om het verbieden van iets voor een ander vragen, maar echt puur om het alsnog proberen los te krijgen van iets nadat je er nee tegen zegt

Mikek

New member
@Lennard als het niet verboden is waarom zou je het dan reporten als ik het vragen mag?

Sjoerd

Active member
Mikek (link):
@Lennard als het niet verboden is waarom zou je het dan reporten als ik het vragen mag?
Zodat ze er naar kunnen kijken, en het dan misschien niet toestaan?

Marjolein

Miss Marjolein
En hoe wil je gaan aantonen dat diegene dit vraagt voor een ander?
Laat lekker gaan en negeer gewoon de berichtjes als je niet wil antwoorden. Niet zo moeilijk doen hoor.

@Mikek: Als je een bericht krijg wat je niet zo leuk vind maar waar niet echt regels voor zijn kun je alsnog reporten zodat de beheerder ernaar kan kijken in hoeverre het bericht als vervelend ervaren kan worden en dat de beheerder diegene die het verstuurd heeft kan aanspreken erop dat hij/zij dit niet meer moet doen. Een bericht van een beheerder maakt toch meer indruk dan van de gebruiker zelf.

Tgrm

New member
In de eerst plaats snapte ik er geen bal van wat je bedoelde. xD En nu zou ik zeggen:

"Stel je niet aan en gebruik de verwijder knop waarvoor hij bedoeld is !!!"

Bovenaan