Apdate afkomst doe ad,

Jurre

New member
Hallo,

Ik had een goed ideetje,

Dat als One2xs leden een doe ad doen, dat hun gebruikersnaam er bij staat,
Als het zomaar mensen zijn die voor jouw een doe ad doen, (niet ingelogt op one2xs)
Dat dan alleen het ip er staat, zo als het nu ook is,

Zo kan je de mensen die bv bij de enquetes invullen, poep, dsagoa, zegikniet, lekkerpu, ikwil, jemoeder, env en het zijn one2xs leden 1 of 2 % er bij krijgen, dan leren ze het zelf wel af om geen onzin in te vullen,

wat als iemand het doet via jouw link, en dan onzin in typt, dan gebeurt er bij jouw natuurlijk niks.

voor duidelijker uitleg klik hier: http://www.one2xs.com/forum/topic?p=1&id=17385#237950
Wat vindt je van dit idee?

MVG jurre

Jesse

New member
One2xs zal zelf waarschijnlijk ook wel gewoon kunnen zien via wie een doe advertentie gedaan is.

Heeft dus eigenlijk geen zin...

Lennard

Active member
En hoe weten wij als jij zegt dat iemand een enquete totaal onserieus heeft ingevuld, dat dat ook echt klopt?
yummie.gif

Tom

Active member
Als iemand onzin gegevens invult heeft die persoon de enquête ingevuld, dus het lijkt mij dan dat jij betaald krijgt.

Beetje grappige volgorde:
ikwil, jemoeder

Kingunit

New member
Het is eigenlijk oncontroleerbaar.
Maar van 1% leer je het echt niet af hoor.

Doe je het 50x heb jij 50x je punten, en nog maar 50% strafpuntjes

Jurre

New member
Kingunit (link):
Het is eigenlijk oncontroleerbaar.
Maar van 1% leer je het echt niet af hoor.

Doe je het 50x heb jij 50x je punten, en nog maar 50% strafpuntjes

Nee, je begrijpt het verkeert,

Als de adverteerde kan zien dat "die persoon" Onzin invult, dat hij hem afkeuren, en op het knopje drukken dat die persoon onzin loopt in te vullen,(dat kan alleen als de advereerde kan laten zien dat hij onzin invult,)

Als de adverteerder op het knopje drukt dat jij onzin invult, moet hij er gelijk een prt scr er bij selecteren, en dan wordt die prt scr geupload naar de one2xs server, die persoon krijgt automaties 1 of 2% er bij, en een pm waarin de link staat naar die prt scr, waarna hij nog de keuze heeft om als hij het er niet mee eens is, kan hij op een knopje drukken,

Dan wordt er alleen gekeken of op het plaatje er duidelijk onzin is ingevult, zo ja dan wordt hij geweigert zo niet, dan wordt zn 1-2% er af gehaalt,

Als die persoon expres op het knopje gaat drukken, dat het niet klopt, en er staat duidelijk bv jemoeder, ik ben dik, poepstraat, dan krijgt hij 2x het dubbele dus ipv 1-2% krijgt hij dan 5-6%

Sjoerd

Active member
En wie zegt dan dat hij dat zelf heeft ingevuld, en jij het niet stiekem was die een pagina vervalst?
Je zult altijd wel leden blijven hebben die onzin in gaan vullen, daar kan je niets aan doen...
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
idd en als iemand onzin wil invullen met het risico dat de doe-ad afkeurd wordt dan is dat zijn keus...als je als adverteerder alleen maar perfect ingevulde enquetes wil ontvangen dan moet je op een andere site gaan adverteren (met een gemiddelde leeftijd van 40 ofzo) maar niet hier.

Jurre

New member
Sjoerd (link):
En wie zegt dan dat hij dat zelf heeft ingevuld, en jij het niet stiekem was die een pagina vervalst?
Je zult altijd wel leden blijven hebben die onzin in gaan vullen, daar kan je niets aan doen...
wink.gif

Hoe dan?, er staat alleen die optie bij als de persoon die het invult een account heeft op one2xs, en ingelogt

Wiitse

New member
Marjolein (link):
idd en als iemand onzin wil invullen met het risico dat de doe-ad afkeurd wordt dan is dat zijn keus...als je als adverteerder alleen maar perfect ingevulde enquetes wil ontvangen dan moet je op een andere site gaan adverteren (met een gemiddelde leeftijd van 40 ofzo) maar niet hier.

Indd, hier is het gemiddelde niet eens volwassen! (Denk ik)
yummie.gif
(Ik ben 13 en er zijn veel meer met ongeveer mijn leeftijd.) Dus dan kunnen we ook niet alle enquêtes goed doen want de meeste zijn gemaakt voor volwassenen!
yummie.gif

Bovenaan