Bannerformaten

Digital

New member
Hallo,
Ik heb al gemerkt dat er een nieuw systeem is met banners. Dit is supper!
Maar ik vind dat er weinig formaten zijn.
Zou je er nog meer kunnen maken of gaat dat niet? Want ze zijn onhandig voor mijn site.

Groetjes Jozef

Sdejong

New member
De drie formaten die er nu zijn zijn de meest gangbare en meest gebruikte formaten. Ik denk dus dat je je site moet aanpassen.

Timvz

New member
Digital ..? Jij hebt een ideevoor meer formaten voor de banner..? Dan hoort ditntopic tog egt bij suggesties?

Lennard

Active member
Schopje naar suggesties inderdaad.
smile.gif

Dit zijn zoals Sjoerd en Sdejong al zeggen de meestgebruikte formaten, dus ik zie niet echt reden om er andere aan toe te voegen.

Timvz

New member
Ja idd, geen reden voor. Wel misschien een ander leuk idee. Ik heb ooit op internet een scriptje gezien waarbij je dan een formaat in tikte en dan kwam het precies in dit formaat. Miscchien kan dit wel? alleen is dit natuurlijk wel een heel gedoe voor weinig...
wink.gif

Sjoerd

Active member
Timievz (link):
Ja idd, geen reden voor. Wel misschien een ander leuk idee. Ik heb ooit op internet een scriptje gezien waarbij je dan een formaat in tikte en dan kwam het precies in dit formaat. Miscchien kan dit wel? alleen is dit natuurlijk wel een heel gedoe voor weinig...
wink.gif

Dan moet je dus wel banners hebben van elk formaat, anders gaan ze er niet mooi uitzien.

Bovenaan