Bericht 10 seconden

Dylan

<script>
Dat als je post beveilig aan heb dat je dan geen melding krijgt als je binnen 10 seconden een nieuwe post post.

Dylan

<script>
Ik kreeg een melding dat ik 10 seconden moest wachten om een nieuwe post te posten, terwijl dubbele post beveiliging aan stond...

Fass

Active member
Die melding is wel handig, zodat je niet 6x het zelfde post als hij weer eens traag is. (een beter idee is natuurlijk checken of de post hetzelfde is)

Yorrick

Active member
Fass (link):
Die melding is wel handig, zodat je niet 6x het zelfde post als hij weer eens traag is. (een beter idee is natuurlijk checken of de post hetzelfde is)

Dat idee is al doorgevoerd hoor
biggrin.gif

http://www.one2xs.com/threads/47848
Is trouwens een ander idee dan die van Dylanh

Fass

Active member
Ik krijg nog steeds die 10 seconden melding hoor!

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:13:
Ah ik snap het. Maar Lennie moet eerst kijken of het een dubbel bericht is, en dan pas die irritante melding weergeven

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:31:
Ah ik snap het. Maar Lennie moet eerst kijken of het een dubbel bericht is, en dan pas die irritante melding weergeven

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:47:
Plus hij moet ook kijken naar toevoegingen, zie hierboven

Dylan

<script>
Fass (link):
Ik krijg nog steeds die 10 seconden melding hoor!

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:13:

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:31:

toevoeging op 2 januari 2013, 19:08:47:
Plus hij moet ook kijken naar toevoegingen, zie hierboven

Of geen melding als dubbel post beveilging aan sttaat

Fass

Active member
Als dat 2x hetzelfde post mechaniekje wordt afgemaakt, is die hele melding niet meer nodig, of je dubbelpostbeveiliging nu aan staat of niet
pompom.gif

G

Guest

Guest
Of gewoon die hele kut popup verwijderen..
En als het bericht dubbel is gewoon niets doen.. tekstbox leeg maken en verder niets.. bam.

Bovenaan