berichten verwijderen.

Jesse

New member
IK heb dit al eerder gezegt is het niet eens mogelijk een knop te maken dat je je bericht kan verwijderen?
want nou krijg ik achter elkaar % in die balk erbij en intussen ben ik bijna verbannen
yummie.gif

( dit komt door dat ik mijn berichten niet kan verwijderen ) en soms wil ik iets anders posten en dan doet die knop bewerk bericht raar.

Ik zou het dus fijn vinden als ik niet ( bijna gebant wordt ) dit kunnen jullie voorkomen door mij die knop te geven
smile.gif
yummie.gif

Jesse

New member
Sjerdo:
Je hebt er niet veel aan,
als hij verwijdert word dan zien de Beheerders hem nog.

Ja daar gaat het mij niet om maar iedere keer dan doe ik weer iets fout als ik het aan wilt passen of een op quite bericht te gelijk er tijd klik.

En nu kan ik het zelf verwijderen en kunnen de beheerders mij ook niet bannen
smile.gif

Lennard

Active member
Als je een bericht wilt verwijderen dan report je hem en doen wij t voor je.
Als iedereen zijn berichten kan verwijderen zijn er mensen die al hun berichten in een topic gaan verwijderen ofzo, en dan wordt t een grote gatenkaas.

Joeri

Active member
Ja dan kan je zeggen :

Pietje stinkt
dan zegt pietje waarom zeg je dat ik stink!
Dan verwijder je post en zeg je doodlief : dat heb ik niet gezegd

Marjolein

Miss Marjolein
Je zou ook eens voor de verandering je 1e bericht gelijk goed kunnen typen, bv zonder extreme taalfouten of zonder iemand te beledigen o.i.d..
emo.gif

Joeri

Active member
Ja of je leert gewoon de edit knop aan dat je bijv bij wrts tussen elke lijst zet :

One2xs edit bericht
schater.gif
schater.gif

Wel zielig btw als dat nodig is xD

Michiel

New member
Joeriwii:
Ja of je leert gewoon de edit knop aan.......

misschien een idee voor een tutorial?
schater.gif

Just kidding
yummie.gif

Jorisvankuijk

New member
Van de edit-knop kun je al makkelijk misbruik maken. Door bv. je bod in een keer in te trekken. en wat zal er dan wel niet gebeuren als er een delete-knop komt?

Daf

New member
Wat wel zou kunnen is dat enkel de topic maker zijn topic kan verwijderen, en dat je bv antwoorden in een topic niet kunt verwijderen.

Lennard

Active member
Dan krijg je weer dat mensen hun topic gaan verwijderen omdat hun probleem is opgelost ofzo..

Het gaat toch prima zo?

Sjoerd

Active member
en dan kunnen mensen met het zelfde probleem niet op het topic reageren?

Bij Handelen zou het dan alleen kunnen
maar het is gewoon niet handig.

Corbin

New member
Bij handelen wel!
Dan kun je je topic sluiten!

Aangezien veel mensen niet door hebben dat iets al voorbij is of verkocht!

Sjoerd

Active member
maar dan kunnen ze ook sluiten als ze de punten niet willen geven of als je de boden te laag vind

Bovenaan