Bestanden bewerken in vps

Ralphh

Lid
HoiHoi!

Iemand heeft voor mij de vps geinstalleert maar alleen hij kan nu zijn bestanden erop zetten of bewerken, Maar ik kan dat niet, Hoe kan ik dit omdraaien?

Groet,

Ralphh

Lid
Ik heb dus een vps en ik wil de index.html aanpassen dat kan.
Maar als ik het dan wil opslaan index.html zegt die dat ik er geen rechten voor heb.

Hammowood (link):
Ik heb dus een vps en ik wil de index.html aanpassen dat kan.
Maar als ik het dan wil opslaan index.html zegt die dat ik er geen rechten voor heb.

Welke OS heb je? En bedoel je de index.html van een website die gehost staat op je VPS?

Rickdb

Lid
Waarschijnlijk heeft die persoon die je VPS heeft geinstalleerd de administrators-rechten.
Je zult administrator-rechten moeten aanvragen bij Lennard, als je de bewijzen hebt dat jij de eerlijke eigenaar van de vps bent.
Of je kan het natuurlijk aan die persoon vragen, die het besturingssysteem voor je heeft geinstalleerd.

Rickdb (link):
Waarschijnlijk heeft die persoon die je VPS heeft geinstalleerd de administrators-rechten.
Je zult administrator-rechten moeten aanvragen bij Lennard, als je de bewijzen hebt dat jij de eerlijke eigenaar van de vps bent.
Of je kan het natuurlijk aan die persoon vragen, die het besturingssysteem voor je heeft geinstalleerd.

Aanvragen bij Sebas
wink.gif

Lennard is met vakantie

Bovenaan