Bij fout wachtwoord niet doorlinken

G

Guest

Guest
Als je fout inlogt krijg je een error met iets als "Je gebruikersnaam/wachtwoord is ongeldig" en je wordt dan na een aantal seconden doorgelinkt. Nu is de redelijk irritant, want, je hebt altijd de neiging om direct naar de sidebar te gaan en opnieuw te proberen en terwijl je probeert word je dan doorgelinkt.

Mijn idee is dus om het inlogveld opnieuw te tonen onder de foutmelding zonder door te linken.

(En misschien dat je ook gewoon direct doorlinkt ipv "Je bent ingelogd" te zien bij het inloggen)

Raoul

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Huh er zit toch al geen redirect meer in als je foutief inlogt?

Dit was een tijdje terug mijn suggestie en het is toen opgelost
emo.gif
?

Lennard

Active member
ja volgens mij wel
emo.gif
misschien dat ze in belgië nog oud internet hebben met de oude one2xs zonder bugfixes ofzo
redface.gif

G

Guest

Guest
Hmm vreemd. Maar kan je dan alsnog die "Je bent ingelogd" boodschap weghalen en gewoon direct doorlinken naar de index?

Antonn

New member
Raaoul (link):
Hmm vreemd. Maar kan je dan alsnog die "Je bent ingelogd" boodschap weghalen en gewoon direct doorlinken naar de index?

Is al eens voorgesteld.

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Raaoul (link):

Is al eens voorgesteld.

So what? Dan stel ik het nog eens voor. Waarom is ie niet geacepteert dan?

Lennard

Active member
Die doorstuurtijd staat nu ingesteld op 0 seconden i.p.v. 3 dus je wordt nu meteen doorgestuurd naar /index als je inlogt. Ik kan die loginactie er wel uit halen en dat zou ook mooier zijn, maar dat is iets teveel gepruts om dat nu te maken.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Die doorstuurtijd staat nu ingesteld op 0 seconden i.p.v. 3 dus je wordt nu meteen doorgestuurd naar /index als je inlogt. Ik kan die loginactie er wel uit halen en dat zou ook mooier zijn, maar dat is iets teveel gepruts om dat nu te maken.

Perfect, bedankt!

Tessa

Secretatessa
Lennard (link):
ja volgens mij wel
emo.gif
misschien dat ze in belgië nog oud internet hebben met de oude one2xs zonder bugfixes ofzo
redface.gif

Ik heb het ook hoor
yummie.gif

G

Guest

Guest
Antonn (link):
Je kon ook gwn sneller je pass intypen
emo.gif

Plaats eens niet zon onnutige reactie.

Bovenaan