Blackjack Bug,

Jurre

New member
hallo,
ik was blackjack aan het spelen. zet ik 1 punt in en dan kom ik weer op de inzet pagina. maar er is wel 1 punt afgeschreven
frown.gif

Jurre

New member
heb ik ook niet gedaan. ik kreeg: server timeout. de server heeft niet op tijd geantwoord. of zo iets.

Marjolein

Miss Marjolein
maak even een ticket aan, leden kunnen je hierbij niet helpen, en de beheerder kan precies zien wat er gebeurd is. Alleen ik denk wel dat het antwoord pas morgen komt aangezien het al laat is
smile.gif

Banan

New member
Jurre heeft gelijk!
sadley.gif
Ik had in totaal al iets van 1,05 punten moeten verdienen en er werd niks bijgeschreven
sadley.gif

Banan

New member
Jurrie:
Hij doet het bij mij prima
smile.gif

De fout is iets anders bijmij, als ik win, heb ik geen winst of verlies, en als ik verlies, verlies ik ...
Ik had dus twee keer 0,5P gewonnen en 1 keer expres om te testen 0,05 punten verloren, krijg ik dus aub 1 punt?
sadley.gif

Lennard

Active member
Ik snap er niks van?

Je hebt een paar keer met 0,1 gespeeld en gewonnen; toen heb je 0,2 teruggehad per keer.
Die keer met 0,5 had je gelijkspel, dus heb je één keer 0,5 teruggekregen.

Banan

New member
Lennard:
Ik snap er niks van?

Je hebt een paar keer met 0,1 gespeeld en gewonnen; toen heb je 0,2 teruggehad per keer.

Welja, dat is het net, ik heb drie keer met 0,5 gespeeld en drie keer gewonnen maar ik kreeg niks bijgeschreven ... Staat het er niet zo bij jou?
confused.gif

Wouter

New member
Banan:

Lennard:
Ik snap er niks van?

Welja, dat is het net, ik heb drie keer met 0,5 gespeeld en drie keer gewonnen maar ik kreeg niks bijgeschreven ... Staat het er niet zo bij jou?
confused.gif

Weet je zeker dat je niet gelijkspel gespeeld hebt ?

Banan

New member
Wouter:

Banan:

Lennard:
Ik snap er niks van?

confused.gif

Weet je zeker dat je niet gelijkspel gespeeld hebt ?

Ja .. kan Lennard het zelf eens niet testen?

Lennard

Active member
Je hebt vandaag twee keer blackjack gespeeld met een inleg van 0,5
Een keer heb je gelijkgespeeld, dus 0,5 bijgeschreven gekregen, en een keer heb je gewonnen, dus 1 punt bijgeschreven.

Je hebt geen drie keer met 0,5 gespeeld en dus al helemaal niet 3x gewonnen...

edit:
totaal heb je 4x met 0,5 gespeeld:
verloren: 1x
gelijk: 1x
gewonnen: 2x

Bovenaan