Blackjack Button

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Bij blackjack zit zoon timer van je hebt [aantal] winst/verlies gemaakt met blackjack
dat is van alle tijden dat je op one2xs zat
nu is mijn idee om een buton erbij te doen
en als je er op drukt dat de timer dan op nul staat
zodat je zelf een periode vast kunt stellen dat je kan bij houdend

G

Guest

Guest
Ik heb nee gestemd omdat de to-do list volgens mij al vol genoeg is, en dit niet noodzakelijk is naar mijn mening.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
nou uit de pol gezien is het geen goed idee
en ben ik een beetje pro
clown.gif

Yorrick

Active member
Ik vind het wel een goed idee.
Maar dan zou daar onder weer het totale winst/verlies moeten komen over de gehele periode dat je op one2xs lid bent.

Livonias (link):
Ik heb nee gestemd omdat de to-do list volgens mij al vol genoeg is, en dit niet noodzakelijk is naar mijn mening.

Maar daar is de to-do list toch ook voor? Natuurlijk komt deze suggestie (als hij wordt uitgevoerd) helemaal onderaan want je moet prioriteiten stellen. Maar ik snap wel wat je ongeveer zegt.

G

Guest

Guest
Fanorg (link):
Ik vind het wel een goed idee.
Maar dan zou daar onder weer het totale winst/verlies moeten komen over de gehele periode dat je op one2xs lid bent.

Livonias (link):

Maar daar is de to-do list toch ook voor? Natuurlijk komt deze suggestie (als hij wordt uitgevoerd) helemaal onderaan want je moet prioriteiten stellen. Maar ik snap wel wat je ongeveer zegt.

Ja klopt, maar het lijstje wordt langer en langer, en deze suggestie vind ik niet voldoende toedragen om aan het lijstje toe te worden gevoegd, maar dat is mijn bescheiden mening ;d

Lennard

Active member
Ja maar zo kun je alles wel wegstemmen "omdat de todolist al te lang is" of "omdat het niet zo belangrijk is".

G

Guest

Guest
Tendmex (link):
stel de lijst is leeg! is het dan een goed idee
zo moet je denken?
confused.gif

Dan zou ik nog steeds nee zeggen.

Bovenaan