Bod verwijderen.

Jakkercol

New member
hallo allemaal Mij lijkt het echter handig om Als je bied dat er een - Komt van intrekken.
je ziet veel mensen die het willen intrekken maar niet kan. (En als je dan niet koopt krijg je Procento) Mis een goed idee?

Robbert

New member
Misschien iets dat je in een veiling binnen een uur ofzo nog kan terug trekken?
Dan heb je toch nog altijd even de bedenktijd en kun je nog denken van oh nee, ik kan veel beter dat van mijn punten kopen

Ik gooi het maar in de groep; ik bied zelf namelijk bijna nooit dus mij maakt het verder niks uit
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
als je bv per ongeluk bied of een andere goede reden heb om je bod te verwijderen mag je ook een reportje doen. 1 van de mods bekijkt dan of de reden goed genoeg is om te verwijderen.

Braam

New member
Zo krijg je "opbieders" dan zegt iemand via pm

Quote:
Bied 1 punt hoger in me veiling en je krijg 0,1. Als niemand hoger bied verweider je hem 1 minuut voor het einde.

Denk ik

Wiitse

New member
Braam (link):

Quote:
Bied 1 punt hoger in me veiling en je krijg 0,1. Als niemand hoger bied verweider je hem 1 minuut voor het einde.

Denk ik

Wie stuurt nou zulke pms? Dat slaat toch nergens op? Dan is de bieder alsnog 0,9 meer kwijt.

Marjolein

Miss Marjolein
Wiitse (link):

Braam (link):

Quote:

Denk ik

Wie stuurt nou zulke pms? Dat slaat toch nergens op? Dan is de bieder alsnog 0,9 meer kwijt.

nee, want het bod wordt dan heel sneaky voor het einde van de veiling weer verwijderd, daarom vind ik het ook een slechte suggestie. We hebben niet voor niks de optie verwijderd dat je zelf je bod kon verwijderen, er werd te veel mee geknoeid.

Lennard

Active member
Plus dan krijg je veel meer mensen die bieden en 10 minuten voor het einde er toch achter komen dat ze het niet willen hebben.

G

Guest

Guest
Ik vind het opzich wel handig, maar ook weer niet.

Als jij je bod wil intrekken moet je een formulier invullen waarom jij je bod wil intrekken.

Nadeel; Misbruik

Kingunit

New member
Ik ben erop tegen, dan krijg je dit geval:

Jan: 1Punt
Peter: 2Punten
Jan: 3Punten
Henk: 5Punten
Peter: 6 < = Buynow

En dan opeens Henk trekt zijn bod in, dan heeft peter de buynow moeten betalen omdat Henk even 5Punten ging bieden
sadley.gif

G

Guest

Guest
Kingunit (link):
Ik ben erop tegen, dan krijg je dit geval:

Jan: 1Punt
Peter: 2Punten
Jan: 3Punten
Henk: 5Punten
Peter: 6 < = Buynow

En dan opeens Henk trekt zijn bod in, dan heeft peter de buynow moeten betalen omdat Henk even 5Punten ging bieden
sadley.gif

Dan heeft peter peg als hij de buynow bied, want dan kan je niks meer verwijderen
emo.gif

Milan

New member
Of, als Henk bijvoorbeeld 1 punt bied, En Jan 2, en Henk verwijderd zijn bod, dat Jans bod dan gewoon het vorige bod word (hier 1 punt dus)

G

Guest

Guest
Milan (link):
Of, als Henk bijvoorbeeld 1 punt bied, En Jan 2, en Henk verwijderd zijn bod, dat Jans bod dan gewoon het vorige bod word (hier 1 punt dus)

Ja die vind ik ook wel goed.

Bovenaan