Bug apple/android icoontje.

Jvdw

New member
Hoo, ik heb zojuist een bug ontdekt dat wanneer je iets toevoegd aan je bericht, dat het tekentje van apple/android verdwijnt. Uiteraard post ik beide met een ipad.

Kleine bug, maar misschien kan dit gefixt worden, ofwel hoort dit zo.

- Jvdw

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is niet echt een bug. Het verschijnt weer als je de pagina refreshed als het goed is. Lennard had echter geen tijd meer om het aan te passen omdat ie op vakantie ging.

Freestyle

New member
Oo, ik dacht dat sommige leden dat expres plaatsen, dacht dat het van die *** applefan boys waren
smile.gif

Alemaalte

New member
Freestyle (link):
Oo, ik dacht dat sommige leden dat expres plaatsen, dacht dat het van die *** applefan boys waren
smile.gif

Je moet niet meteen het slechte van mensen denken
yummie.gif

Jvdw

New member
Ow, oke slotje dan maar. Oohja, topics zelf daar staan geen apple tekentje eronder. Aangezien dit topic gestart is met mijn ipad.

Freestyle

New member
Alemaalte (link):

Freestyle (link):
smile.gif

yummie.gif

Ik had het maar bij 1iemand gezien, en ik wist toevallig dat hij een apple product had
smile.gif

(ontopic)
santabaard.gif

Janm

Active member
Freestyle (link):
smile.gif

Hé, hé, hé!
emo.gif

Freestyle (link):

Alemaalte (link):

Freestyle (link):
smile.gif

yummie.gif

Ik had het maar bij 1iemand gezien, en ik wist toevallig dat hij een apple product had
smile.gif

(ontopic)
santabaard.gif

Zeker van mij weer he
emo.gif

Ik vind het natuurlijk hartstikke mooi staan
smile.gif

Alleen in starterposts werkt het nog niet

G

Guest

Guest
Janm (link):

Freestyle (link):
smile.gif

Hé, hé, hé!
emo.gif

Freestyle (link):

Alemaalte (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Freestyle (link):
smile.gif

yummie.gif

smile.gif

(ontopic)
santabaard.gif

Zeker van mij weer he
emo.gif

Ik vind het natuurlijk hartstikke mooi staan
smile.gif

Alleen in starterposts werkt het nog niet

Lennard had er geen tijd meer voor, als hij terug komt van vakantie fixt hij dat denk ik
yummie.gif
.

Bovenaan