Bumpen

Ik had een idee, dat je je topic kan bumpen voor 0,1 punten. Aangezien maar 1x in je topic mag bumpen, en je misschien meerdere keren wilt bumpen.
Dat heeft ook weer zijn voordelen, voor One2xs zelf.

Groeten,
Stan

Sjoerd

Lid
Zie ook:
Quote:
knop om topic te bumpen
Wat:Een knopje zodat je je topic kan bumpen zonder dat je een dubbelpost hoeft te plaatsen.
status: afgekeurd
reden:Je kan eenmalig bumpen door een dubbelpost te plaatsen en dat is het. Anders gaan mensen superoude topics bumpen, en kunnen de moderators daar niets mee doen. Buiten dat is het ook lastig te realiseren, omdat je dan gaat knoeien met de volgorde van de topics, want dat werkt dan niet via het laatste-post-boven principe

Dat argument is hier ook te gebruiken.

Dylano

Lid
Lijkt me wel fijn zo een knop om te bumperdiebump
yummie.gif

Waarom?
Omdat je dan maar 1 malig op de bump knop kan klikken
yummie.gif

En is Only voor de TS

Ja maar dan blijft het voor de overige leden irritant.
Ik ben meer voor het samenvoegen van posts bij dubbelposts zodra je 1 bump hebt gemaakt.

Lennard (link):
Ik ben meer voor het samenvoegen van posts bij dubbelposts zodra je 1 bump hebt gemaakt.

Daar zat ik dus ook aan te denken ;p

Lennard (link):

Ik zeg: doen
shiny.gif

Sjoerd

Lid
Lennard (link):

ik hoop dan wel dat dit geen invloed heeft op waar het topic komt in de lijst?

Klopt, er verandert niks, alleen als jij in dit topic nu nog een post zou doen (voor deze post dus), dan komt er geen nieuw bericht van jou maar wordt je huidige bericht aangepast en je nieuwe bericht erbij gezet.

Anders zou je alsnog kunnen bumpen.
smile.gif

edit: al komt er wel een vakje bij die je uit kunt klikken en waardoor je nog steeds kunt dubbelposten voor als het echt nodig is (als je bijvoorbeeld in het Prijsvragen-forum een deelnemerslijst wil hebben onder je startpost).

Jesse

Lid
Lennard (link):
Klopt, er verandert niks, alleen als jij in dit topic nu nog een post zou doen (voor deze post dus), dan komt er geen nieuw bericht van jou maar wordt je huidige bericht aangepast en je nieuwe bericht erbij gezet.

Anders zou je alsnog kunnen bumpen.
smile.gif

edit: al komt er wel een vakje bij die je uit kunt klikken en waardoor je nog steeds kunt dubbelposten voor als het echt nodig is (als je bijvoorbeeld in het Prijsvragen-forum een deelnemerslijst wil hebben onder je startpost).

lk begreep uit je reactie dat je de 3e bump automatisch wou laten samenvoegen met de 2e bump?
Maar nu wordt elke bump dus samengevoegd, tenzij je dit niet aanvinkt?

Ik bedoel dat als je een topic hebt waarin deze mensen hebben gereageerd:
startpost: Lennard
1e reactie: Jesse
2e: Lennard
3e: Lennard (dit is dus de bump)
4e: Jesse
5e: Lennard

en als ik dan nog een keer in dat topic reageer, dan blijft het zo:

alleen wordt reactie 5 dan dus aangevuld met mijn nieuwe bericht, tenzij ik dat hokje uitvink, dan wordt het gewoon dit:
6e: Lennard

Als het eenmaal werkt wordt het wel duidelijk denk ik.
smile.gif

Desire

Lid
ik had ook nog een vraag over bumpen:

mag dit?:

1 hmdesign: hoi
2 lennard: doei
3 hmdesign: BUMP (24 uur later)
4 lennard: hoi
5 sebas: hoi
6 hmdesign: BUMP(24 uur later)

^
|
mag dat??

Nee, maximaal één bump per topic.

Een bump is een dubbelpost met 24 uur tussen de posts of is een berichtje met "BUMP".

Desire

Lid
ja maar als er na die bump weer text zit en daarna weer 24 uur later een bump plaatst dat bedoel ik

Dan blijft het maximum van één bump per topic gelden.
Anders kun je een bevriende user even vragen of hij wat in je topic wil zetten zodat je daarne zelf weer kunt bumpen.

Desire

Lid
oke bedankt, want meerdere mensen doen 2bumps en krijgen soms geen warn en mijn broertje elke keer wel

Bovenaan