Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het best streng, en niet handig.
Ik zie het trouwens ook niet vaak, gewoon een post aan TS sturen en vragen dat hij een voorbeeld geeft over wat hij verkoopt. Misschien bij aanbiedingen een verplichte bijlage zetten?
Christopher (link):
Ik vind het best streng, en niet handig.
Ik zie het trouwens ook niet vaak, gewoon een post aan TS sturen en vragen dat hij een voorbeeld geeft over wat hij verkoopt. Misschien bij aanbiedingen een verplichte bijlage zetten?
Als je oplet kom je het dagelijks tegen. Ook word ik er zo moe van als mensen zeggen een sluitingsdatum bepaal ik zelf wel na een tijdje.
Het staat gewoon in de regels en thats it, als je die niet na wil leven, dan maar procentjes.
Wat de mods ook zouden kunnen doen is de gebruikers verplichten óf een veiling aan te maken óf een vaste prijs in te stellen. Zo hoeven er maar een paar dingen veranderd (lijkt me) en zorg je er toch voor dat aan alle eisen voldaan wordt.
En dat idee voor een verplichte bijlage vind ik wel goed klinken
toevoeging op 16 augustus 2012, 09:12:07:
Even op de eerste pagina van aanbiedingen zoeken en tadaa: