Hallo,
ik heb hier een vraagje over dataverkeer.
Hier mijn huidige situatie: 1 VPS(6 ptn per maand = 72ptn per jaar), 1 domein(7,2 ptn per jaar)
Maar ik gebruik mijn VPS eigenlijk niet zo erg, en dit blijft wel moeilijk om te kunnen blijven betalen.
Nu was mijn idee dus misschien om een gewone shared webhosting te nemen, metname de Medium versie, maar ik ben bang dat ik daarmee niet rondkom qua dataverkeer.
Het gaat om een joomla site met dagelijks iets van een 400 pageviews(niet zo veel)
Zou ik daarmee rondkomen denken jullie?
Dat zijn dan 12.000 pageviews per maand(dataverkeer wordt hier per maand berekend)
De medium host heeft een maximum dataverkeer van 7.500mb per maand.
Dus, kies ik voor shared medium of hou ik mijn VPS?
O, en ook even, is een shared even snel als een VPS met 256 mb?
Want ik wil namelijk geen snelheid verliezen.
Graag antwoord,
Therichg
ik heb hier een vraagje over dataverkeer.
Hier mijn huidige situatie: 1 VPS(6 ptn per maand = 72ptn per jaar), 1 domein(7,2 ptn per jaar)
Maar ik gebruik mijn VPS eigenlijk niet zo erg, en dit blijft wel moeilijk om te kunnen blijven betalen.
Nu was mijn idee dus misschien om een gewone shared webhosting te nemen, metname de Medium versie, maar ik ben bang dat ik daarmee niet rondkom qua dataverkeer.
Het gaat om een joomla site met dagelijks iets van een 400 pageviews(niet zo veel)
Zou ik daarmee rondkomen denken jullie?
Dat zijn dan 12.000 pageviews per maand(dataverkeer wordt hier per maand berekend)
De medium host heeft een maximum dataverkeer van 7.500mb per maand.
Dus, kies ik voor shared medium of hou ik mijn VPS?
O, en ook even, is een shared even snel als een VPS met 256 mb?
Want ik wil namelijk geen snelheid verliezen.
Graag antwoord,
Therichg