Dataverkeer

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik heb een vraagje voordat ik straks hosting wil gaan bestellen:
Als je over je dataverkeer-limiet heen gaat. Wat gebuerd er dan?

Moet je dan extra betalen, of wordt je website gewoon afgesloten?

Lennard

Active member
Je website wordt afgesloten, maar als je echt enórm veel dataverkeer hebt verbruikt in een dag en wij flink moeten bijbetalen dan gaan we daar wel met je over praten.
emo.gif
Maar normaal wordt je gewoon afgesloten, krijg je een berichtje, en hoef je niks te betalen of iets.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar lijkt me wel kut als je bijv op een vakantie ofzo bent en dat dan een gestoorde gast je site steeds gaat refreshen. Is je site vervolgens een halve maand niet bereikbaar. Is ook niet echt fijn x]

Lennard

Active member
Nja, door één refreshend persoon zal je niet snel over je dataverkeer heen zitten, maar ik snap wat je bedoelt.

Je kunt ook je dataverkeer voor een maand wat ophogen als je bang bent dat je er overheen gaat.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, denk niet dat het zozeer nodig zal zijn. Mijn site heeft net iets onder 1MB (900KB ong) nodig aan opslagruimte. De plaatjes en sommige andere dingen worden ge-cashed, waardoor je aleen met 1600+ unieke bezoekers per dag over mijn limiet heen zou komen (1500MB dtaverkeer). Of doe ik het rekensommetje nu fout?
yummie.gif

Lennard

Active member
Nee, want niet álles wordt gedownload.
Laat hem anders eens een maandje draaien, dan kun je zien hoeveel hij gemiddeld per bezoeker trekt..

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
Nee, want niet álles wordt gedownload.
Laat hem anders eens een maandje draaien, dan kun je zien hoeveel hij gemiddeld per bezoeker trekt..

TSja, het is een beginnende site, die niet meer dan 30 bezoekers per dag zal krijgen waarsch. Dus ik maak me verder ook niet druk hoor. Het is meer om gewoonn te weten =]

Lars

New member
Is te halen maar ligt er net aan hoeveel bezoekers en vieuws je site trekt.
Ik was er binnen 1 dag overheen deze maand
sadley.gif

Bovenaan