DayZ Servers

Michell

New member
Ik vindt dat One2xs DayZ servers moet aanbieden
smile.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
En dat is?

Ik denk dat je dan gewoon met een VPS ook kan hosten hoor.

Jelle

Active member
Host dan meteen de volgende spellen:
Terraria
The WarZ
Counter strike
Gta

Nee, ik denk dat Lennard gewoon even moet kijken naar wat veel gespeeld word en waar (veel) mensen in interesseert zijn. Uiteindelijk komen er wel meer game server die je hier kan kopen (hoop ik) maar dan wel van wat bekendere games.

Michell

New member
Jelleh (link):
Host dan meteen de volgende spellen:
Terraria
The WarZ
Counter strike
Gta

Nee, ik denk dat Lennard gewoon even moet kijken naar wat veel gespeeld word en waar (veel) mensen in interesseert zijn. Uiteindelijk komen er wel meer game server die je hier kan kopen (hoop ik) maar dan wel van wat bekendere games.

Daar ben ik het mee-eens.

Antonn

New member
Gewoon zo laten? Al die andere troep kan gewoon op een VPS. Er is niet zoveel markt voor die kleine(re) spellen dus Lennard gaat daar ook geen winst op maken.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Michell (link):
DayZ heeft dan een VPS van 8GB ram nodig,
En die zijn hier niet ;(

Wow, hoe wilt Lennard dat dan gaan hosting, dat gaat hem teveel geld kosten als maar 1 iemand iets afneemt.

M

Michell

Guest
Jellesch (link):

Michell (link):
En die zijn hier niet ;(

Wow, hoe wilt Lennard dat dan gaan hosting, dat gaat hem teveel geld kosten als maar 1 iemand iets afneemt.

Dude even drie dingen:

1. Praat niet voor Lennard.
2. Praat niet over iets waar je geen verstand van hebt.
3. Lennard kan gewoon de servers inkopen per stuk zoals hij bijvoorbeeld ook de VPSen kan inkopen per stuk bij Liteserver.

Robbert

New member
Nicknl (link):

Jellesch (link):

Michell (link):
En die zijn hier niet ;(

Dude even drie dingen:

3. Lennard kan gewoon de servers inkopen per stuk zoals hij bijvoorbeeld ook de VPSen kan inkopen per stuk bij Liteserver.

Je doet het zelf ook
emo.gif

toevoeging op 19 juni 2013, 16:54:05:
En tevens heb jij ook helemaal geen financiële/contractuele inzage bij zowel Lennard als Liteserver, dus punt 2 gaat ook in werking bij punt 3; praat niet over iets waar je geen verstand van hebt.

Lennard

Active member
Nicknl (link):

Jellesch (link):

Michell (link):
En die zijn hier niet ;(

Dude even drie dingen:

De VPSen kan ik per stuk inkopen omdat die VPSen samen met VPSen van andere klanten op servers komen te staan. Andere producten kan ik niet per stuk inkopen omdat Liteserver daar verder geen afnemers voor heeft, en dan moet hij dus een hele server reserveren terwijl ik maar 1 of 2 bestellingen ofzo heb.

Maar servers met 8GB RAM zijn duur. Misschien als er iets komt om direct in euros af te rekenen dat het dan wel zou kunnen, maar niemand gaat tig punten ofzo per maand betalen voor een gameserver lijkt me.
Je moet juist spellen zien te vinden die heel weinig systeemresources nodig hebben, zoals Minecraft en zoals bijvoorbeeld SA:MP; die kun je eenvoudig aanbieden tegen een lage prijs.

M

Michell

Guest
Robbert (link):

Nicknl (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Michell (link):
En die zijn hier niet ;(

Dude even drie dingen:

Je doet het zelf ook
emo.gif

toevoeging op 19 juni 2013, 16:54:05:
En tevens heb jij ook helemaal geen financiële/contractuele inzage bij zowel Lennard als Liteserver, dus punt 2 gaat ook in werking bij punt 3; praat niet over iets waar je geen verstand van hebt.

Lennard (link):

Nicknl (link):

Jellesch (link):

Michell (link):
En die zijn hier niet ;(

Dude even drie dingen:

De VPSen kan ik per stuk inkopen omdat die VPSen samen met VPSen van andere klanten op servers komen te staan. Andere producten kan ik niet per stuk inkopen omdat Liteserver daar verder geen afnemers voor heeft, en dan moet hij dus een hele server reserveren terwijl ik maar 1 of 2 bestellingen ofzo heb.

Maar servers met 8GB RAM zijn duur. Misschien als er iets komt om direct in euros af te rekenen dat het dan wel zou kunnen, maar niemand gaat tig punten ofzo per maand betalen voor een gameserver lijkt me.
Je moet juist spellen zien te vinden die heel weinig systeemresources nodig hebben, zoals Minecraft en zoals bijvoorbeeld SA:MP; die kun je eenvoudig aanbieden tegen een lage prijs.

Ik doelde hierop de vps van 8GB wat kan?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Michell (link):
Kunnen er dan wel SA-MP servers komen?
smile.gif

Je kan toch een VPS kopen?

Michell

New member
Jellesch (link):

Michell (link):
smile.gif

Kan,
Maar voor de mensen die dat niet snappen kan het toch?
smile.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Michell (link):

Jellesch (link):

Michell (link):
smile.gif

Kan,
smile.gif

Ik denk dat bijna niemand dat spel kent.

Michell

New member
Jellesch (link):

Michell (link):

Jellesch (link):

Michell (link):
smile.gif

Kan,
smile.gif

Ik denk dat bijna niemand dat spel kent.

Ik denk van wel
smile.gif

/Back to topic!

Bovenaan