Dns hosting

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Misschien is het leuk om naast hosting, dns hosting of hoe je het ook noemt aan te bieden.
Dat je voor bijvoorbeeld 0,50 punt per jaar, 10 domeinnamen dns kan beheren en dat je via nameservers het doorverwijst naar dns.
En dan voor 1 punt per jaar 20 domeinen
En 2 punten per jaar onbeperkt

G

Guest

Guest
Dit zou idd een leuke toevoeging zijn voor het domeinen onderdeel.

Wouterr

Wouter de router
En dan ook nog de functie voor eventuele whitelabled en srv-records voor Minecraft enz. API
emo.gif

Miss wel leuk, maar ik denk geen mist.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als je een host hebt kan je toch sowieso DNS regelen van al je domeinen? Of snap ik het verkeerd?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Goed plan, zo goed dat het al een tijdje op de lijst staat.
biggrin.gif

pompom.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Alleen de prijzen zoals Jelle dit aangeeft vind ik dan wel weer een beetje vaag

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nielsie (link):

Het is maar een voorbeeld het kan natuurlijk anders worden de prijzen
smile.gif

Lennard

Active member
Nielsie (link):
Dat wordt gewoon gratis uiteraard.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):

Nielsie (link):
Dat wordt gewoon gratis uiteraard.

Nice
smile.gif

Lennard

Active member
Het is er nu als bèta. Het werkt nog niet helemaal vlekkeloos, maar DNS A records kun je in ieder geval als het goed is foutloos toevoegen en verwijderen.

Later zal ik het nog verbeteren.

Je bereikt het door een domeinnaam te bestellen, tijdens het bestelproces de nameservers ns1.liteserver.nl en ns2.liteserver.nl te gebruiken, en vervolgens links in het menu bij Mijn Producten op
ns_change.png
te klikken, en vervolgens het bolletje voor DNS beheer (bèta) aanklikken, daar kun je dan je DNS beheren.

De interface wordt nog verbeterd, het verwijderen van records gaat nog niet altijd goed dus dat wordt nog verbeterd, en hij wordt nog met het bestelproces geïntegreerd.
Maargoed, het is er alvast.

Lennard

Active member
Het nut is als je een eigen server hebt zonder nameservers (bijvoorbeeld een VPS), je kan dan via DNS beheer je domeinnaam aan je eigen server koppelen. Koppelen via nameservers kan dan namelijk niet, en doorsturen via een frame ofzo is lelijk omdat je dan ziet dat je wordt doorgestuurd.

De meesten zullen het niet nodig hebben, maar er is een aantal malen om gevraagd dus voor die leden is het hopelijk handig.
smile.gif

Bovenaan