DNS-records

Marjolein

Miss Marjolein
op home, links in het menu op "mijn bestelde producten" klikken, daar heb je verschillende opties bij je domein en of host

Lennard

Active member
DNS management staat standaard uit op je host; op verzoek zetten we het voor je aan.
Ik heb het nu op je host aangezet, in DirectAdmin kun je met DNS records knoeien.
smile.gif

Pauloss

New member
Bedankt lennard, maar dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de DNS-records waarmee ik mijn domein doorlink. Als u snapt wat ik bedoel.

Pauloss

New member
Gewoon dat je je DNS beheer van je domein heb bij one2xs
kijk maar naar mijn print screen:
hx6tjp.png

Deze is van deziweb.com

Lennard

Active member
Dat heb je ook, in DirectAdmin.
Als je geen DirectAdmin hebt omdat je enkel een doorstuur domein hebt dan heb je die mogelijkheid niet, je moet echt een host hebben.

Lennard

Active member
Tsja, ik heb liever dat ze een api maken voor het wijzigen van houdergegevens, dan kunnen we dat ook es automatiseren.
biggrin.gif

Pauloss

New member
Oke jammer...

Mijn andere vraag ik, zou ik via u ook mijn domein kunnen verhuizen naar een andere host i.p.v. alleen naar een ander lid

Sjoerd

Active member
andere host?
bedoel je gewoon dat je ergens anders host hebt gekocht en je wilt het domein daar aan koppelen?
dan moet je gewoon hun nameservers instellen

Sebas

Active member
Sjoerd:
andere host?
bedoel je gewoon dat je ergens anders host hebt gekocht en je wilt het domein daar aan koppelen?

Pauloss:
Oke jammer...

Mijn andere vraag ik, zou ik via u ook mijn domein kunnen verhuizen naar een andere host i.p.v. alleen naar een ander lid

Sjoerd

Active member
Sebas:

Sjoerd:
andere host?

Pauloss:
Oke jammer...

het kon ook zijn dat hij bedoelde dat hij die host er aan wou koppelen
komt goedkoper af denk ik.

als je een domein wilt verhuizen naar een andere registrar dan moet je meestal betalen.

Lennard

Active member
Pauloss:
Oke jammer...

Jep, moet je even een ticket aanmaken:
http://www.one2xs.com/ticket/

Wij verhuizen hem overigens gratis (bij ons vandaan) maar bij de nieuwe registrar moet je doorgaans wel betalen.

Bovenaan