Domein aan domein kopelen

Robertt

New member
Hallo,

Ik heb een website maar de naam is niet mooi maar heb nog mooi naam lichen die wel mooi vin kan ik bijv die website bestanden naar dat domein dat nonsteest /index.php enzo heb

Marjolein

Miss Marjolein
Erg duidelijk is je vraag niet, maar wat ik eruit begrijp is dat je bestanden heb staan op een domein wat je niet zo heel erg mooi vind dus je wilt alles op een domein zetten dat je mooier vind qua naam?

Je kan 2 dingen doen: Of je voegt dat mooie domein toe aan je host en zet alle bestanden over, of je laat dat mooie domein doorsturen naar die iets minder mooie naam (dit kan via "mijn producten" 2 icoontje achter de naam van je domein).

Gerritzwn

New member
Uitleg
Domein A (het juiste domein waarnaar verwezen moet worden (op het juiste hosting pakket).
Domein B (het domeinnaam dat naar domein A moet verwijzen.
------
Voeg "Domein B" welke je gekoppeld wilt hebben aan "Domein A" via een pointer toe aan het juiste webhosting pakket waaronder "Domein A" zich bevind.
- Verwijs "Domein B" naar de juiste nameservers van One2Xs waaraan "Domein A" gekoppeld is. Dit kan via "Domein Beheer".

"Domein B" zal nu binnen ca. 2-3 uur worden verwezen naar het ip-adres welke gekoppeld is aan het juiste webhosting pakket behorende tot "Domein A".

Bovenaan