Domein is nog steeds niet geaccepteerd?

Yorrick

Active member
Om welke domein extensie gaat het hier?
Als het om een .nl domein gaat zou hij binnen 24 uur moeten werken.
Is dit niet het geval? Maak dan even een ticket aan!

Letshabbo

New member
het gaat inderdaad om een .nl domein

toevoeging op 28 december 2012, 21:32:09:
ik heb ook al een ticket geplaatst, waar staat dat de reactie tijd 0 uur en 15 minuten is terwijl ik nu al half uur wacht..

Yorrick

Active member
De reactietijd is een gemiddelde. Soms kan het eenmaal wat langer duren omdat de moderators druk zijn. Het is dus niet dat je exact na 15 minuten een antwoord krijgt. Dit kan zelfs gewoon een dag zijn, wat heel normaal is.

Azdin

New member
.nl worden direct goedgekeurd dus in jouw geval is er inderdaad iets verkeerd gaan, wat Rogier zegt

Letshabbo

New member
kan het ook te maken hebben met dat we het domein hier hebben besteld, en vervolgens de domein name servers verandert hebben naar Versio ?

toevoeging op 29 december 2012, 00:28:38:
want onze hosting is bij Versio

G

Guest

Guest
Letshabbo (link):
kan het ook te maken hebben met dat we het domein hier hebben besteld, en vervolgens de domein name servers verandert hebben naar Versio ?

toevoeging op 29 december 2012, 00:28:38:
want onze hosting is bij Versio

Nope, doe ik ook altijd. Heb je nog geen PM gehad met "Domein geaccepteerd" dan?

G

Guest

Guest
Letshabbo (link):
nee, nog steeds staat erbij producten Wachtend

Ik heb wel ergens iets opgevangen dat er een langere tijd overheen kan gaan ivm. de feestdagen, maar ik weet niet hoe of wat en kon het zo ook niet vinden.

Letshabbo

New member
okee! naja, ik heb nog even een melding achtergelaten als Ticket, hoop dat het morgen gereed is

toevoeging op 29 december 2012, 04:08:46:
Net reactie gehad op ticket en dit zit bij mij. Ik heb perongeluk een putje achter de naamservers gezet. Nu is het probleem hoe verander ik dat, want je kan nergens iets wijzigen. Ik zie alleen het domein en daarachter staat wachten.

Weet iemand wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt,

toevoeging op 29 december 2012, 09:30:36:
en nog steeds geen actief domein

toevoeging op 29 december 2012, 12:16:55:
vannochtend om 29-12-2012 10:06:08 kreeg ik een bericht met domein goedgekeurd, etc etc, maar dat was om 6 over 10 klopt het dat het domein het nu dan nog steeds niet doet?

Letshabbo

New member
klopt, het domein doet het
smile.gif
www.habbosmash.nl

Bovenaan