Domein mail wordt bij sommigen als Spam gezien

Jaymoon

New member
Hey,

Ik heb het probleem dat mijn mail bij vooral gmail accounts, en dan ongetwijfeld ook andere mailservers in de spambox terecht komt en dat is echt niet de bedoeling. Nu las ik dat ik mijn DNS ofzo moest aanpassen en contact moest opnemen met de host. Want een vriend van me had opgezocht waarom ik in zijn spambox belandde omdat ik mijn mail stuurde vanaf een andere ip dan het ip vanaf mijn mailserver. Ondertussen is het niet meer bij elk mailadres maar wel bij een aantal, en het zou fijn zijn als ik bijna 100% zekerheid hebt dat ie door spamfilters heen komt.
smile.gif

Hopelijk is dit te verhelpen!

Met vriendelijke groet,

Jesse

Jaymoon

New member
Dylanh (link):
Stuur je wel (goede) headers mee??

Hoe bedoel je?

Ik kan trouwens nu opeens niet inloggen... Roundcube geeft aan dat de verbinding met de IMAP Server mislukt... iemand die me daarmee ook kan helpen?

Dylan

<script>
Jaymoon (link):

Dylanh (link):

Hoe bedoel je?

Ik kan trouwens nu opeens niet inloggen... Roundcube geeft aan dat de verbinding met de IMAP Server mislukt... iemand die me daarmee ook kan helpen?

klik

Yorrick

Active member
Jaymoon (link):

Dylanh (link):

Hoe bedoel je?

Je kan het best even een ticket aanmaken voor dit probleem
smile.gif

Jaymoon

New member
@Dylanh Mm met mijn headers is alles ok. En in principe worden mijn mails niet meer in de spambox ontvangen, maar ik blijf toch een beetje onzeker of dat ie bij elk mailadres in de gewone inbox komt. Bedankt voor je hulp!

@Yorrick ik ga even een nieuw ticket aanmaken, thx voor de tip!

Rudie

New member
Jaymoon (link):
@Dylanh Mm met mijn headers is alles ok. En in principe worden mijn mails niet meer in de spambox ontvangen, maar ik blijf toch een beetje onzeker of dat ie bij elk mailadres in de gewone inbox komt. Bedankt voor je hulp!

@Yorrick ik ga even een nieuw ticket aanmaken, thx voor de tip!

Dan test je dat uit?
Er zijn denk ik wel tools die dat testen hoor.
Er zijn ook tools die een screenshot maken van je mail in verschillende e-mail browsers / clients (voor je mail template bijv.)

Bovenaan