Domeinen/Directadmin doen et niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnyxs

New member
Hi, ik wil net op me directadmin gaan, en ik zie het hij redirect niet verder, Me domeinen zijn off-air, Wat is hier de bedoeling van?

Heroeswar

New member
account geblockeerd wegens iets of hij is offline gehaalt door je host
confused.gif

gr maarten

Donnyxs

New member
Gehost door one2xs, En hij is totaal niet over de bandwith. gister dee hij het nog! en ik heb niks toegevoegt
confused.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Ik kan niks met je ticket, dit zal door Ruben of Lennard behandeld moeten worden en die zijn niet 24/7 online hè? Er zal best wel een verklaring voor wezen maar hier moet je dus even geduld voor hebben
smile.gif

Donnyxs

New member
Dat snap ik ookwel, Maar ik vind het gwn raar, Andere websites op dezelfde server doen et wél mijne niet!
confused.gif

Laurenss

New member
Mybot (link):
Dat snap ik ookwel, Maar ik vind het gwn raar, Andere websites op dezelfde server doen et wél mijne niet!
confused.gif

meld dan server probleem?

Braam

New member
Habbospot (link):

Mybot (link):
confused.gif

meld dan server probleem?

Quote:
Doet (een gedeelte van) de server het niet? Meld het hieronder en we sturen het direct door naar de hoster zodat hij er aan kan werken.

LET OP!! Meld het alléén als meerdere websites het op dit moment niet doen. Als je dat niet kunt controleren omdat je geen andere websites kent, start dan eerst een topic op het forum. Als jij niet met FTP of een website kunt verbinden en anderen wel dan hoef je dit formulier niet in te vullen want dan werkt de server nog wel gewoon.

Gebruik het formulier alleen om te melden dat de server het niet doet, niet als je niet kunt uploaden of andere problemen hebt die waarschijnlijk niet aan de server liggen.

Jammer mag niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan