Domeinnaam parkeren

G

Guest

Guest
Hi,

Tegenwoordig moet je bij one2xs de nameservers doorgeven van je hosting, alleen heb je die nameservers niet zomaar bij de hand.

Is het een idee dat je domeinen dan niet gewoon kan parkeren?

Mvg,
Bas H.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Dan kan je ze gewoon even naar google.nl laten doorsturen toch?

Dat is niet zinvol, dan indexeert het domein alsnog
nopompom.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bash (link):

Lennard (link):

nopompom.gif

Hoe bedoel je dan parkeren?

Je wilt gewoon een domein bestellen zonder het te koppelen aan een host? Dus je wilt dat een domein gewoon nergens naartoe linkt?

Antonn

New member
Rik (link):

Bash (link):

Lennard (link):

nopompom.gif

Hoe bedoel je dan parkeren?

Je wilt gewoon een domein bestellen zonder het te koppelen aan een host? Dus je wilt dat een domein gewoon nergens naartoe linkt?

Ja

toevoeging op 2 september 2012, 10:07:44:
Lijkt me ook wel handig idee trouwens.

Marjolein

Miss Marjolein
dit kan toch gewoon al?
Als je je domein niet toevoegt via direct admin van je host dan wordt je domein niet geindexeert.

Lennard

Active member
Precies, dan vul je gewoon ns3.one2xs.com en ns4.one2xs.com in en dan is er niks aan de hand. Je domeinnaam is dan geregistreerd en wordt niet geïndexeerd zoals Marjolein zegt.

G

Guest

Guest
Maar ik kreeg een PM van Lennard dat de nameservers niet klopten, wat is dat dan voor iets
clown.gif

Lennard

Active member
Bash (link):
Maar ik kreeg een PM van Lennard dat de nameservers niet klopten, wat is dat dan voor iets
clown.gif

Omdat jij niet-bestaande nameservers invult, dan kan ik toch niet ruiken dat je hem wil parkeren?
emo.gif

Vul gewoon ns3.one2xs.com en ns4.one2xs.com in als je wil parkeren, dan gaat het altijd goed.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Bash (link):
clown.gif

Omdat jij niet-bestaande nameservers invult, dan kan ik toch niet ruiken dat je hem wil parkeren?
emo.gif

Vul gewoon ns3.one2xs.com en ns4.one2xs.com in als je wil parkeren, dan gaat het altijd goed.

Die nameservers klopten wel
redface.gif

Lennard

Active member
Bash (link):

Lennard (link):

Bash (link):
clown.gif

emo.gif

Die nameservers klopten wel
redface.gif

Niet.
clown.gif

Je had deze nameservers opgegeven:
ns1.jungahost.nl
ns2.jungahost.nl

Maar jungahost.nl is nog vrij, dus die nameservers bestaan niet.
emo.gif

G

Guest

Guest
Ah ik was wat vergeten zie ik al
clown.gif
Maar even back2topic. Domeinen parkeren vind ik net zo makkelijk als je een quarantaine domein bijv wil registreren. Hoef je niet eerst de site in te vullen.

Bovenaan